Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Borax Gbod å övriga tankar

Startat av borax, 22 Oktober, 2013, 12:45:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 Gäster tittar på detta ämne.

Dejamm


borax

skrev fel igår min utrustning är på 6 THs och fullt utbyggd så är den på ca 150 THs och drar 17,5 amp som drivs som jag skrev igår.Ja jag kör i pool och eftersom jag har asicminer så använder jag bitminter poolen

Skickat med min guldförgyllda brevduva till guldforum


borax

Vart fel igen när jag har räknat på det det ska vara 6 GHs och inget annat .

Skickat med min guldförgyllda brevduva till guldforum


Dejamm

Ja det lät extremt mycket. Så 3 st USBer ger ca. samma... =)  .  Drar ca. 2.5w / st.   Drar den verkligen 17.5 A ?  Verkar ju hur mycket som helst. 17,5A*230V=4025W
eller 17,5A*12V=210W    Stämmer något av detta  =)

borax

Hej 3 stycken usb ger 1Ghs jag har 20 nu och ska upp i 49 stycken som jag har plats för.

iller

Citat från: borax skrivet 25 November, 2013, 19:20:08
Hej 3 stycken usb ger 1Ghs jag har 20 nu och ska upp i 49 stycken som jag har plats för.

Har du nån fin länk om o bygga egen?

borax


borax

Använd inte cgminer utan använd bitminter.com i stället

Dejamm

En på blocket som säljer 300 st miners. Kan ju vara något för dig. Det har också kommit ut USB miners som klarar 5ghs nu. 0,85 w .

johanssonsan


BASSO

Go morron, länge sedan du skrev nåt här. Du kanske har varit upptagen med något annat än bitmining, är du den skyldige ;)? http://www.idg.se/2.1085/1.536990/det-stora-bitcoinranet---700-miljoner-stulna Mvh basso
Guld finns överallt det gäller bara att hitta det...

johanssonsan


borax

Nu har jag kommit fram när våren har visat sig. Hej alla  :)

Powered by SMFPacks Ads Manager Mod