Forumnyheter:

På detta forum pratar vi om guld och guldvaskning. Allt från prospektering till tips och knep, bygga maskiner eller bara chatta lite....Välkommen att bli medlem!

Huvudmeny

Borax Gbod å övriga tankar

Startat av borax, 22 Oktober, 2013, 12:45:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Gruvfogden

Välkommen igen Borax. Hoppas vi syns på vårträffen.
"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

borax

Hej Ja jag funderar på att åka ner några dagar ska bara kolla med Rolf så han har elen i gång på campingen

Pappagoran

Citat från: borax skrivet 09 April, 2015, 20:06:12
Hej Ja jag funderar på att åka ner några dagar ska bara kolla med Rolf så han har elen i gång på campingen

Allt kommer att fungera till belåtenhet den helgen. Hoppas du kommer så vi får träffas.
I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

borax

Det låter bra då ses vi förmodligen då.

borax

Nu har jag äntligen fått igång stenkrossen  :))

Patrik8311


borax

En bild till kommer här

borax

Krossen är igång äntligen

GuldUgglan

Modellen ser ut som den Aquatek hade?
Ibland är det bättre att hålla käften och låta folk tro man är en idiot, än att öppna käften och undanröja alla tvivel.
- En guldgrävare ligger aldrig och sover. Han ligger bara på laddning.

borax

Ja dom ser lika ut. Det var svårt å få tag i motror eftersom jag skulle ha 1fas.

GuldUgglan

Citat från: borax skrivet 22 April, 2015, 15:08:02
Ja dom ser lika ut. Det var svårt å få tag i motror eftersom jag skulle ha 1fas.

Är det ett hemma bygge eller är det samma företag som han köpt från?
Ibland är det bättre att hålla käften och låta folk tro man är en idiot, än att öppna käften och undanröja alla tvivel.
- En guldgrävare ligger aldrig och sover. Han ligger bara på laddning.

borax

Den är USA tillverkad jag har haft den ståendes i ett år ungefär och den var väldigt effektiv märkte jag idag det tar inte lång stund att krossa en hink. :D

GuldUgglan

Citat från: borax skrivet 22 April, 2015, 16:00:18
Den är USA tillverkad jag har haft den ståendes i ett år ungefär och den var väldigt effektiv märkte jag idag det tar inte lång stund att krossa en hink. :D
Härligt.. jag skulle också behöva krossa en hel del. Fast jag behöver nog en mer mobil variant.. kanske driven av motorsåg eller liknande.
Ibland är det bättre att hålla käften och låta folk tro man är en idiot, än att öppna käften och undanröja alla tvivel.
- En guldgrävare ligger aldrig och sover. Han ligger bara på laddning.

Powered by SMFPacks Ads Manager Mod