Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Ny gubbe på forumet.

Startat av Gruvfogden, 20 September, 2013, 19:29:26

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

rainman1618

Citat från: Pappagoran skrivet 20 September, 2013, 20:34:24
Grattis fogden och välkommen till de vuxnas värld  :D  Men du ska genast glömma det där med "GUBBE" Jag har faktiskt 18 år tillgodo på dig och här är det bara mina barn som kallar mig gubbe (när dom inte får som dom vill) men jag ska samtidigt säga att i det fallet tror jag inte på dom eftersom mina sista 40 år i vissa sammanhang helt plötsligt försvinner ;) Jag kommer nog aldrig att bli äldre än 18 (i varje fall inte i sinnet) och detsamma tror jag gäller dig kära Fogde så GRATTIS GRATTIS OCH GRATTIS! Och som en liten ( ) skulle jag vilja säga att skulle någon kalla dig för gubbe beror det endast på att dom är avundsjuka på din erfarenhet!
grattis fogden 40 bast va fan dåär du ju i kanonform (  även när det gäller qvinnor) heheheh ha en bra dag....o natt ;)
gammal man gör så gott han kan, hoppet om guld finns ju där- gräv djupare bara

Pappagoran

Citat från: akejos skrivet 20 September, 2013, 19:48:53
Stämmer in i gratulationskören. Men inte blir man gubbe vid fyrtio, unge man. Själv har jag passerat 50-strecket, men ser fortfarande ut som sjutton ;-)

Samma här men själv vart jag född fulländad och hoppade över 17! Hört talas om Jonh Travolta? Det samma gäller Fogden fast han har längre hår och skägg!
I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

GuldDan

Jag får gratulera herr Fogde för det är på tok för tidigt att beklaga, 40 är ju ingen ålder. 50 det är en annan sak ;)

Pappagoran

Citat från: GuldDan skrivet 20 September, 2013, 21:06:47
Jag får gratulera herr Fogde för det är på tok för tidigt att beklaga, 40 är ju ingen ålder. 50 det är en annan sak ;)

Tack Dan, jag tar emot beklagandet med ett illa dolt leende  :(

Dödgrävarn

GuldDan

Citat från: Pappagoran skrivet 20 September, 2013, 21:14:46
Citat från: GuldDan skrivet 20 September, 2013, 21:06:47

Tack Dan, jag tar emot beklagandet med ett illa dolt leende  :(

Fast Pappagoran som jag ser det är ålder bara en siffra, men är inte äldre än man känner sig.

TGB11

Grattis, fy vad jag känner mig gammal här

Blixten

Stort och varmt grattis på dig grabben! Hoppas du firar med en god tårta och stadig whiskey!:)

HIPP HIPP HURRA!
Gräv gräv och åter gräv

Pappagoran

Citat från: TGB11 skrivet 20 September, 2013, 22:33:00
Grattis, fy vad jag känner mig gammal här

Vad, finns det någon äldre än mig här???? Jag började nästa tro att Gandalf var min lillebror!

johanssonsan

Valpar  :))

Pappagoran

Citat från: Blixten skrivet 20 September, 2013, 23:11:11
Stort och varmt grattis på dig grabben! Hoppas du firar med en god tårta och stadig whiskey!:)

HIPP HIPP HURRA!

Trodde inte du hade så dålig smak Blixten! Tårta och whisky passar väl inte ihop? Och så får du tänka på att Fogden blivit vuxen nu så möjligtvis sköljer han ner "smörgåsen" med en whisky!

Michael Hillbom / Skidmark

Grattis och välkommen i klubben  :D
Om du inte är nöjd.. Gräv djupare

Bengan