Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Ny gubbe på forumet.

Startat av Gruvfogden, 20 September, 2013, 19:29:26

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Gruvfogden

Ja inte en ny person, utan samma person fast gubbe. Inte så konstigt egentligen. Jag har tydligen kommit upp i gubbåldern nu. Jag kan nu sälla mig till Pappagoran och tillsammans kan vi skaka på huvudet åt dagens unga och säga att allt var bättre förr.
Varför detta då? Jo jag råkade fylla 40 idag. Hur firar man detta då? Jo genom att ge bort presenter. Eftersom jag tycker om att göra saker på okonventionellt sätt så bestämde jag att jag ska ge bort en present för vart tionde levnadsår. Vem vill ha en present?
"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

johanssonsan

lingonben

grattis själv har jag snart varit gubbe
i tio år så välkommen i klubben :)

evabenke

Lustigt, jag fyller också år idag(!) Jag har redan fått present av dig (lillpannan) så jag vill inte göra anspråk på något. Fick en stöddig huggmejsel av Eva och det är jag nöjd med.
Fyller hela 55 bast, men känner mig som 15 för det mesta.
Grattis till oss!
Den som gräver får se.

akejos

Stämmer in i gratulationskören. Men inte blir man gubbe vid fyrtio, unge man. Själv har jag passerat 50-strecket, men ser fortfarande ut som sjutton ;-)
/Åke

Sudde(Stefan)

Grattis!!!
Mottager gärna presenter från de "äldre "erfarne på detta forum!
Skulle vara en ära!  :)) tror jag ::)
Nåja hursomhelst så grattis och trevlig helg!
Framåt framåt och.....ner.

Hanz0n

Grattis!!
hade varit nice med present,

robowich

Grattis och välkommen i gubbklubben!
Jag är sugen på presenter men vill liksom inte tigga  ::)
/Robban
Audere est Facere

skånegrävarna

Grattis på födelsedagen då! =)

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

iller

Nordin

Grattis på födelsedagen Fogden! Nu blir du bara yngre  ;)

erland82

Pappagoran

Grattis fogden och välkommen till de vuxnas värld  :D  Men du ska genast glömma det där med "GUBBE" Jag har faktiskt 18 år tillgodo på dig och här är det bara mina barn som kallar mig gubbe (när dom inte får som dom vill) men jag ska samtidigt säga att i det fallet tror jag inte på dom eftersom mina sista 40 år i vissa sammanhang helt plötsligt försvinner ;) Jag kommer nog aldrig att bli äldre än 18 (i varje fall inte i sinnet) och detsamma tror jag gäller dig kära Fogde så GRATTIS GRATTIS OCH GRATTIS! Och som en liten ( ) skulle jag vilja säga att skulle någon kalla dig för gubbe beror det endast på att dom är avundsjuka på din erfarenhet!

Var tvungen att editera detta då jag glömde en sak.

Om att vara okonventionell är det samma som att inte tycka/göra eller tänka som alla andra är nog jag också ganska okonventionell! OCH, jag avskyr att få saker men med god min har jag aldrig tackat nej  O:-)
I do not fail, I succeed in finding out what does not work.