Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

nån som använder sig av slagrutor

Startat av tobbesvensson, 12 Maj, 2013, 10:59:58

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

johanssonsan

Pappagoran

I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

niklas.osterberg

Citat från: Pappagoran skrivet 02 September, 2013, 19:22:03
Aha, men ren koppar alltså?

Vanliga kopparlod innehåller några procent silver och fosfor, resten koppar.

erland82

bjorne

Jag måste erkänna att jag blir lite förvånad över att så många här på allvar tror att det fungerar. Ni kan ju inte testa genom att lägga en guldring på backen och gå över den, utan låt någon gräva ner den på en strand och sedan hitta den. Skulle ni lyckas med det upprepade gånger så  :o :o

Blixten

Pinnarna har nån speciell legering.

Snabbkurs

Böj till pinnarna..så att dom bildar ett L.
Sen är det bara att gå omkring i moder natur!:)

Om pinnarna går ihop och bildar ett x, så har du hittat en plats att gräva på!

"X marks the spot"
Gräv gräv och åter gräv

Blixten

Kan visa er att det funkar alldeles utmärkt när vi är i ädelfors..om nån av er ska dit?
Gräv gräv och åter gräv

Blixten

Citat från: bjorne skrivet 02 September, 2013, 19:59:06
Jag måste erkänna att jag blir lite förvånad över att så många här på allvar tror att det fungerar. Ni kan ju inte testa genom att lägga en guldring på backen och gå över den, utan låt någon gräva ner den på en strand och sedan hitta den. Skulle ni lyckas med det upprepade gånger så  :o :o

Hur kommet det sig att jag hittade en sten med en massa guld i då, på 1,5 m djup?
Gräv gräv och åter gräv

bjorne

Citat från: Blixten skrivet 03 September, 2013, 17:29:17

Hur kommet det sig att jag hittade en sten med en massa guld i då, på 1,5 m djup?
Slumpen och att det kanske fanns en anledning till att du testade på just den platsen?
Men har du testat att låta någon annan gräva ner guld en strand och sedan hittat guldet?

Kan du bevisa detta så kan du hämta hem 1 miljon dollar
http://www.randi.org/site/index.php/1m-challenge.html

Blixten

Citat från: bjorne skrivet 03 September, 2013, 19:59:51
Citat från: Blixten skrivet 03 September, 2013, 17:29:17

Slumpen och att det kanske fanns en anledning till att du testade på just den platsen?
Men har du testat att låta någon annan gräva ner guld en strand och sedan hittat guldet?

Kan du bevisa detta så kan du hämta hem 1 miljon dollar
http://www.randi.org/site/index.php/1m-challenge.html

Om du kommer till ädelfors i helgen, så kan jag demonstrera för dig!;)

Du får gräva ned guldet så spårar jag upp det som en liten pilsk blodhund!:)
Gräv gräv och åter gräv

akejos

Ideomotoriska reflexer.

http://www.vof.se/folkvett/ar-1997/nr-3-4/den-markliga-kraften-som-styr-slagrutan/

Visst, i jakten på den gula metallen kan man lockas att ta till alla medel. Prova gärna, men var medvetna om att det inte finns några energier, jordstrålar eller andar som hjälper till.

För min del litar jag mer på att kunskap, erfarenhet och – i slutändan – ren tur gör jobbet.

Med vänlig hälsning
/Herr Tråkmåns
/Åke

johanssonsan

Ja Blixten - kan vi få dina kommentarer till YT videon. Skogspinne eller koppartråd, vilket rekommenderas.

Blixten

Hehe, ja innan jag provade på mina kopparlod så trodde jag inte på det nånting..men det kanske man ochså skulle pröva på!:)

Men jag känner mig rätt 100 med mina guldletar-pinnar!:)

Har hittat guld med dom än så länge ju:D
Gräv gräv och åter gräv