Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Att skicka PM

Startat av HANNU, 14 September, 2017, 08:27:44

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

HANNU

PM, personligt meddelande.
Råkade titta på min profil, och den var fyllt av meddelanden, många flera månader, om inte år gamla.
När ni vill ha kontakt med nån, så använd PM, då ser man det här på forumet att man har fått den.
Stå på dig, annars gör nån annan det.

GuldUgglan

Om du har flera år gamla PM som är olästa så är det en bra idé att kika på dem oftare @HANNU

;D ;D ;D ;D
Ibland är det bättre att hålla käften och låta folk tro man är en idiot, än att öppna käften och undanröja alla tvivel.
- En guldgrävare ligger aldrig och sover. Han ligger bara på laddning.

HANNU

Citat från: GuldUgglan skrivet 14 September, 2017, 11:32:27
Om du har flera år gamla PM som är olästa så är det en bra idé att kika på dem oftare @HANNU

;D ;D ;D ;D
Nu vill jag ju att folk skulle använda PM, istället att skriva sina meddelanden till min profil.
Min profil tittar jag sällan.
Frågor på det.
Stå på dig, annars gör nån annan det.

GuldUgglan

Citat från: HANNU skrivet 14 September, 2017, 13:34:30
Citat från: GuldUgglan skrivet 14 September, 2017, 11:32:27
Om du har flera år gamla PM som är olästa så är det en bra idé att kika på dem oftare @HANNU

;D ;D ;D ;D
Nu vill jag ju att folk skulle använda PM, istället att skriva sina meddelanden till min profil.
Min profil tittar jag sällan.
Frågor på det.



Ahhh..
Nu fattar jag hur du menar. Bra att jag frågade då.  :D
Ibland är det bättre att hålla käften och låta folk tro man är en idiot, än att öppna käften och undanröja alla tvivel.
- En guldgrävare ligger aldrig och sover. Han ligger bara på laddning.

Glimmer

Bra du uppmärksammat detta Hannu, hittade gamla meddelanden på min profil oxå!
Det är bättre att skicka PM, då får man en avisering i systemet om att någon har sökt kontakt!

/Glimmer

GoranS

Hittade ingenting. Är jag verkligen så ointressant för folk? Trodde jag var rolig

HANNU

Citat från: GoranS skrivet 15 September, 2017, 11:09:35
Hittade ingenting. Är jag verkligen så ointressant för folk? Trodde jag var rolig
Sluta vara på tvären och fortsätt att vara rolig.
Jo då, är alltid intressant med dina inlägg.
Ibland är jag mot och ibland håller jag med.
Stå på dig, annars gör nån annan det.

Gruvfogden

Citat från: GoranS skrivet 15 September, 2017, 11:09:35
Hittade ingenting. Är jag verkligen så ointressant för folk? Trodde jag var rolig
Nåja.
Ett PM har du i alla fall  :)

Skickat från min SM-G920F via Tapatalk

"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

johanssonsan

Citat från: HANNU skrivet 15 September, 2017, 11:47:39
Citat från: GoranS skrivet 15 September, 2017, 11:09:35
Hittade ingenting. Är jag verkligen så ointressant för folk? Trodde jag var rolig
Sluta vara på tvären och fortsätt att vara rolig.
Jo då, är alltid intressant med dina inlägg.
Ibland är jag mot och ibland håller jag med.

@HANNU kör bu eller bä.

GoranS

Citat från: johanssonsan skrivet 15 September, 2017, 13:16:31
Citat från: HANNU skrivet 15 September, 2017, 11:47:39
Citat från: GoranS skrivet 15 September, 2017, 11:09:35
Hittade ingenting. Är jag verkligen så ointressant för folk? Trodde jag var rolig
Sluta vara på tvären och fortsätt att vara rolig.
Jo då, är alltid intressant med dina inlägg.
Ibland är jag mot och ibland håller jag med.

@HANNU kör bu eller bä.

Det är den sk ros-ris-ros-metoden. För den som vill fördjupa sig ytterligare finns mer info på internetz

https://www.framfot.se/tips/darfor-fungerar-inte-ros-ris-ros-2/

HANNU

Citat från: GoranS skrivet 15 September, 2017, 17:33:25
Citat från: johanssonsan skrivet 15 September, 2017, 13:16:31
Citat från: HANNU skrivet 15 September, 2017, 11:47:39
Citat från: GoranS skrivet 15 September, 2017, 11:09:35
Hittade ingenting. Är jag verkligen så ointressant för folk? Trodde jag var rolig
Sluta vara på tvären och fortsätt att vara rolig.
Jo då, är alltid intressant med dina inlägg.
Ibland är jag mot och ibland håller jag med.

@HANNU kör bu eller bä.

Det är den sk ros-ris-ros-metoden. För den som vill fördjupa sig ytterligare finns mer info på internetz

https://www.framfot.se/tips/darfor-fungerar-inte-ros-ris-ros-2/
Denna Clifford Nass skiter jag i. Man kan inte välja om, att hen alltid säger saker som jag gillar eller inte gillar. Tar ställning efter varje sägelse.
Stå på dig, annars gör nån annan det.

GuldUgglan

Citat från: GoranS skrivet 15 September, 2017, 17:33:25
Citat från: johanssonsan skrivet 15 September, 2017, 13:16:31
Citat från: HANNU skrivet 15 September, 2017, 11:47:39
Citat från: GoranS skrivet 15 September, 2017, 11:09:35
Hittade ingenting. Är jag verkligen så ointressant för folk? Trodde jag var rolig
Sluta vara på tvären och fortsätt att vara rolig.
Jo då, är alltid intressant med dina inlägg.
Ibland är jag mot och ibland håller jag med.

@HANNU kör bu eller bä.

Det är den sk ros-ris-ros-metoden. För den som vill fördjupa sig ytterligare finns mer info på internetz

https://www.framfot.se/tips/darfor-fungerar-inte-ros-ris-ros-2/


Haha.. Jaa det påminner ju om en kollegas lönesamtal.

Chefen: jaa vi förhandlar ju om mellan 300-800:-
Och du är ju duktig och så.....
Så jag har bestämt att du får 200:-
Ibland är det bättre att hålla käften och låta folk tro man är en idiot, än att öppna käften och undanröja alla tvivel.
- En guldgrävare ligger aldrig och sover. Han ligger bara på laddning.

HANNU

Ok, kom ihåg att inte skicka meddelanden till ens profil, utan med PM.
Stå på dig, annars gör nån annan det.

Powered by SMFPacks Ads Manager Mod