Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Att skicka PM

Startat av HANNU, 14 September, 2017, 08:27:44

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Bothner(Kenneth)

Vilket är då ett pm? Kuvertet eller pratbubblan?

vaskaholic

Citat från: Bothner(Kenneth) skrivet 16 September, 2017, 03:50:12
Vilket är då ett pm? Kuvertet eller pratbubblan?
Bubblan.
Skitvaskning på er.

Nugget

Citat från: vaskaholic skrivet 17 September, 2017, 19:05:05
Citat från: Bothner(Kenneth) skrivet 16 September, 2017, 03:50:12
Vilket är då ett pm? Kuvertet eller pratbubblan?
Bubblan.

Ja, precis.  Pratbubbla = PM (Personligt Meddelande)  och Kuvertet = Email till personen

/Nugget
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

iller

Enklast.. man hovrar ovanför mina meddelanden och klickar på skicka...

Powered by SMFPacks Ads Manager Mod