Forumnyheter:

På detta forum pratar vi om guld och guldvaskning. Allt från prospektering till tips och knep, bygga maskiner eller bara chatta lite....Välkommen att bli medlem!

Huvudmeny

Majträff 2017

Startat av Gruvfogden, 28 Januari, 2017, 16:15:28

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Gruvfogden

Tiden går fort, snart är det dags igen för Guldforums Majträff. Som vanligt blir det galna tävlingar, smörgåsar, trevliga snack vid elden, mm, mm. Kanske @Pappagoran kör en manicktävling i år igen.

Rösta gärna för vilken helg ni tycker att vi kör.
"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

Grävmaskinisten

Citat från: Gruvfogden skrivet 28 Januari, 2017, 16:15:28
Tiden går fort, snart är det dags igen för Guldforums Majträff. Som vanligt blir det galna tävlingar, smörgåsar, trevliga snack vid elden, mm, mm. Kanske @Pappagoran kör en manicktävling i år igen.

Första hegen i maj är bra tycker jag, lagom varmt för en kall smörgås ;)
Varför gräver du?? Det retar alltid någon!

HANNU

Förra årets val påminde mycket den senaste valen i USA, men mig kvittar det.
Mig passar vilken som helst.
Stå på dig, annars gör nån annan det.

piggis

Varför ändra på en tradition första Maj!

Skickat från min SM-G870F via Tapatalk

chriszus

Det är väl bara att fråga Rolf när de öppnar = premiär

Blixten

Jag har redan tagit ut ledigt för 6 - 7 Maj. Så den helgen kommer jag iallfall befinna mig i ädel.
Gräv gräv och åter gräv

Sudde(Stefan)

6-7 Maj
Framåt framåt och.....ner.

Pappagoran

Citat från: Grävmaskinisten skrivet 28 Januari, 2017, 16:41:09
Citat från: Gruvfogden skrivet 28 Januari, 2017, 16:15:28

Första hegen i maj är bra tycker jag, lagom varmt för en kall smörgås ;)

Jo nog ska vi väl försöka ha en manicktävling även i år. Noterade att tiden för röstning om helg gått ut. 2 dagar var väl kanske lite kort tid @Gruvfogden ??
I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

koolander(Mazi)

Gruvfogden

Premiären brukar ju vara första helgen i maj och det är även den helgen som guldvaskningen öppnar vilket i sin tur är samma helg som guldforums vårträff brukar vara.
@Pappagoran man får ju vara lite aktiv om man ska vara med ;) Sitta hemma en hel vinter utan att kolla forumet funkar ju inte.

Hur som helst så kommer jag och Infaustus att köra våra galna tävlingar med fina vinster på lördag under valborgshelgen.

"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

Nugget

6-7 Maj blir det för mej, kan ej helgen innan, synd...

/Nugget
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

piggis

Nu skall det funderas,måste komma före Patrik Steen denna gången.

Skickat från min SM-G870F via Tapatalk

GuldDan

Är det lördagen 28:e tävlingen är @Gruvfogden?

Jag dyker upp på fredagen iaf och stannar till söndag, jag lyckades knipa den sista lediga stugan :)

Edit: Såg nu att det står klart och tydligt några poster upp. Säger som Homer *doh*