Forumnyheter:

På detta forum pratar vi om guld och guldvaskning. Allt från prospektering till tips och knep, bygga maskiner eller bara chatta lite....Välkommen att bli medlem!

Huvudmeny

Majmöte i Ädelfors 2016

Startat av Pappagoran, 28 December, 2015, 14:58:20

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Pappagoran

Det slog mig plötsligt att det är 4 månader kvar till årets stora begivenhet. Det vill säga Majmötet i Ädelfors. Jag tror det var drygt 20 medlemmar 2014 och ett 50-tal 2015. Hur många blir vi i år? 100 kanske? Man tycker det borde kunna vara möjligt då vi nu närmar oss 1900 medlemmar.

Jag kommer att närvara även i år. Hur många fler från detta GULD forum kommer jag att ha nöjet att träffa den helgen? Låt mig gärna veta och dela gärna med dig av "EN" bild från något av tidigare möten.

Som trådstartare tar jag mig dock friheten att visa 2 bilder. Bild ett är det skjutglada gänget från 2014 och bild två på min vän "den goa gubben" @HANNU  från 2015.

I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

HANNU

.
Stå på dig, annars gör nån annan det.

knucklehead

Aldrig varit på eftersom jag började i Juni med stentvättandet. Men klart det vore skoj o komma ner o lyssna på proffsen! :-)
Auri sacra fames

Pappagoran

Citat från: knucklehead skrivet 28 December, 2015, 18:19:27
Aldrig varit på eftersom jag började i Juni med stentvättandet. Men klart det vore skoj o komma ner o lyssna på proffsen! :-)

Ja men då ses vi 1 Maj @knucklehead . Och säg inte att det är långt för det finns dom som åker 90 mil enkel resa enbart för detta :)
I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

knucklehead

Citat från: Pappagoran skrivet 28 December, 2015, 18:42:23
Citat från: knucklehead skrivet 28 December, 2015, 18:19:27

Ja men då ses vi 1 Maj @knucklehead . Och säg inte att det är långt för det finns dom som åker 90 mil enkel resa enbart för detta :)
Neeee, den ursäkten lär inte komma. Ska redan nu ordna så trollen är hos sin mor. [emoji106]

Skickat från min SM-G388F via Tapatalk

Auri sacra fames

Michael Hillbom / Skidmark

Jag var på höstträffen hade kanon kul,, om inget allvarligt händer så är jag bokad!
Om du inte är nöjd.. Gräv djupare

tazze

Hej Pappi! tror jag kan klara det i år, har börjat samla timmar för att kunna deltaga. go fortsättning o gott nytt år Göran!
hellre helbränd än solbränd!

Nugget

Mitt schema runt 1:a Maj ser bra ut detta året, så jag säger redan nu att jag dyker upp

*** Tyvärr så blir det ändrat för mej... ***
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

7up

Kommer nog dyka upp på majträffen 2016. Nedan en bild från majträffen 2015.

[mmg]886[/mmg]

piggis

Givetvis  kommer goldbusters att närvara med minst 50 %

Skickat från min SM-G870F via Tapatalk

fartfrank

Dum fråga men vilka datum är det?

Nugget

Jag hoppas på 6-8 Maj för veckan innan kan jag inte...

Vad tror ni andra om det?
Jag vet att @iller vill ha det så sent som möjligt, för han fryser ;)

/Nugget
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

Gruvfogden

Första helgen i maj som alltid.
"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."