Forumnyheter:

På detta forum pratar vi om guld och guldvaskning. Allt från prospektering till tips och knep, bygga maskiner eller bara chatta lite....Välkommen att bli medlem!

Huvudmeny

donation

Startat av tedher, 27 Januari, 2014, 21:34:23

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

erland82

Citat från: unnah skrivet 05 Februari, 2014, 04:12:18
Sexton av 799. Vad skulle man säga.  :-[ :-\

Jag tycker man kan säga att det är kul att så pass vill bidra med en liten summa pengar på ett fritt forum. Och jag hoppas och tror det kommer in mer framöver.

Samtidigt är det säker många som varken kan eller vill skänka en peng men ändå vill ta del av detta fantastiska forum. Och det är väl ok?

All heder åt nugget som håller våran/min vardag till ett stort nöje genom forumet.


orsa

Donerat 100 spänn :)  helt klart värt varenda krona  :D

HANNU

Om alla hunda personer som tittat på tråden idag hade haft råd/viljan att donera tjogo spänn hade det blivit 2000 till.
Stå på dig, annars gör nån annan det.

Sudde(Stefan)

Kommer fortsätta lägga en slant varje månad, får så mkt info här och tycker det är fantastiskt att det är ngr som gör detta forum med all info tillgängligt för oss alla!

Keep up the god work!!
Framåt framåt och.....ner.

Vandraren

Då var man en i mängden med en donation :)  Keep up the good work! :)

Manmld

Har lättat mitt samvete och donerat en slant, helt klart värt det. Hänger ju på denna sidan var lediga stund..

piggis

Nu har jag med doberat litra guldpengar.

Skickat från min GT-S7710 via Tapatalk


HANNU

#33
Detta fantastiska forum som förenar ungdomar och gamla gubbar som jag och johanssonsan. Papagoran kommer efter, och kan snart kalla sig gubbe, om inte åldersgränsen höjs med oss två där ovan. Som en av det yngre skrev idag att man kollar in vid varje ledig stund. Ja, ibland tar man en ledig stund fast man inte ska.
Man är nyfiken dagarna i ändan för att se vad som roligt har tillkommit. Sedan blir man besviken när inget har hänt under tiden man varit borta, tio minuter.
Vi är på väg mot våren och sommaren och då tror jag att forumet får en stunds vila, eller iaf lugnar ner sig, och bara tänkas kan hur hösten med alla inlägg kommer att spränga forumet med sommarens erfarenheter.
Den här forumet, om jag rätt förstått, har Nugget som fritidssyssla bredvid arbete och guldgrävning..
Därför vädjar jag till alla att, för att Nugget skall kunna utveckla forumet, att ta sig i kragen och sätta en slant till det makalösa.  ;)
Stå på dig, annars gör nån annan det.

Pappagoran

Citat från: unnah skrivet 06 Februari, 2014, 18:52:59
Detta fantastiska forum som förenar ungdomar och gamla gubbar som jag och johanssonsan. Papagoran kommer efter, och kan snart kalla sig gubbe, om inte åldersgränsen höjs med oss två där ovan. Som en av det yngre skrev idag att man kollar in vid varje ledig stund. Ja, ibland tar man en ledig stund fast man inte ska.
Man är nyfiken dagarna i ändan för att se vad som roligt har tillkommit. Sedan blir man besviken när inget har hänt under tiden man varit borta, tio minuter.
Vi är på väg mot våren och sommaren och då tror jag att forumet får en stunds vila, eller iaf lugnar ner sig, och bara tänkas kan hur hösten med alla inlägg kommer att spränga forumet med sommarens erfarenheter.
Den här forumet, om jag rätt förstått, har Nugget som fritidssyssla bredvid arbete och guldgrävning..
Därför vädjar jag till alla att, för att Nugget skall kunna utveckla forumet, att ta sig i kragen och sätta en slant till det makalösa.  ;)

Riktigt bra sagt Unnah! Håller med om vart enda ord. Frånsett att jag skulle vara en av de äldre! Då jag i tanken är 20 och i kroppen 40 blir jag väl ca 20+40 = 60 / 2 = 30. Det känner jag igen!

I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

Steely

Känns fint att stötta forumet genom att donera lite pengar.  O:-)
Snacka om att man redan fått valuta för pengarna.
Grymt att få ta del av allas kunskaper.
Hoppas det genererar lite guld i pannan oxå i sommar!

Blixten

Halloj goa gubbar!:)

Fick mig en funderare här nu. Sa vi inte för ett tag sen att vi inte skulle ha pengar inblandat i forumet?

2:a frågan är vad pengarna ska gå till..alltså vad forumet skall göra med pengarna?
Gräv gräv och åter gräv

Sudde(Stefan)

Är bara en liten donation och "uppskattning" till de som håller detta forum vid liv så vi alla kan ta del av allt.
Framåt framåt och.....ner.

HANNU

Och helt frivilligt
Stå på dig, annars gör nån annan det.

Powered by SMFPacks Ads Manager Mod