Forumnyheter:

På detta forum pratar vi om guld och guldvaskning. Allt från prospektering till tips och knep, bygga maskiner eller bara chatta lite....Välkommen att bli medlem!

Huvudmeny

donation

Startat av tedher, 27 Januari, 2014, 21:34:23

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

johanssonsan

Hur många bitcoin går det på en tjuga? O:-)

koolander(Mazi)

Det blev en liten slant från mig oxå!

Nugget

Citat från: unnah skrivet 29 Januari, 2014, 04:33:55
Har hittat en fungerande knapp. Kör med Google Chrome.
OK, Tack.

Ska kolla lite med Chrome oxå...

/Nugget
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

evabenke

Citat från: Nugget skrivet 29 Januari, 2014, 10:39:54
Citat från: unnah skrivet 29 Januari, 2014, 04:33:55
Har hittat en fungerande knapp. Kör med Google Chrome.
OK, Tack.
Ska kolla lite med Chrome oxå...
/Nugget
Chrome funkade bra, (hela vägen).
Den som gräver får se.

Glimmer


Har skickat in en slant jag med, kan konstatera att det bara är fördelar med forumet :D

Jag.....
Drar in på antalet smörgåsar så jag håller mig i form
Har något att göra på kvällen så jag slipper springa på stan och hitta på dumheter
m.m.



Hälsar Glimmer

Roger

Jag satte åxå in en slant.

newstream

Jag har oxå donerat en liten slant  :)
Spade, ett undervärderat redskap.

GuldDan

Så nu har jag skickat in en slant, nu kan jag klicka runt med gott samvete i sommar   :))

akejos

#21
Har också slängt in en slant. Billig investering sett till hur mycket nytta jag haft och säkert kommer att ha av forumet och dess medlemmar med hjärtan av guld.
Ha det gott, kamrater!

Edit: Och ett extra tack till Nugget som håller igång detta för oss!
/Åke

Nugget

Jag är glad att mitt arbete ger resultat, inte bara i "pengar" utan i vänskap, samhörighet och gemenskap.
Detta forum var något JAG saknade, innan Björn startade det och jag kommer att köra på så länga jag kan.

Stor Guldkram på er alla där ute, och vi ses vid någon å för guld och smörgås när värmen kommer tillbaks.....

/Nugget
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

HANNU

Väcker lite liv till tråden så att den inte glöms bort. Säkerligen är det många som bidragit utan att skryta här på sidan, hoppas jag. Annars är det illa. Nugget kanske kan ge en översikt om läget.
Stå på dig, annars gör nån annan det.

Nugget

Sedan införandet av "Donera"-knappen så har detta kommit in:

20:-        9st
30:-        1st
49:-        1st
100:-        4st
240:-        1st

summa:    899:-

/Nugget
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

HANNU

Sexton av 799. Vad skulle man säga.  :-[ :-\
Stå på dig, annars gör nån annan det.

Powered by SMFPacks Ads Manager Mod