Forumnyheter:

På detta forum pratar vi om guld och guldvaskning. Allt från prospektering till tips och knep, bygga maskiner eller bara chatta lite....Välkommen att bli medlem!

Huvudmeny

Butiken är Öppen...

Startat av Nugget, 30 September, 2013, 21:51:13

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Sudde(Stefan)

Hej!
Ngn som helst aning när beställning kan tänkas gå iväg och hur lång tid det tar innan man får det man beställt? :)
Framåt framåt och.....ner.

Nugget

Vi har nu fått klartecken från vårt tryckeri att även trycka svarta tröjor.

Så, dom färger som vi säljer är Marin-Blå och Svart.
Bägge med enfärgat tryck.

/Nugget
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

Nugget

Citat från: Sudde skrivet 02 Oktober, 2013, 16:04:23
Hej!
Ngn som helst aning när beställning kan tänkas gå iväg och hur lång tid det tar innan man får det man beställt? :)

Nej, vi har inte satt någon datum ännu men gäller det T-Shirt så kommer vi att ha ett litet lager.
Men om det gäller ZipHooden med ert text på bröstet så måste vi ha in beställningen snarast för sen kan det komma att ta tid innan nästa beställning.

Men vi kan väl vänta "typ" en vecka och se....  Så får alla en chans att beställa.
Hoppas det gav svar på din fråga... :)

/Nugget
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

Pappagoran

Citat från: GuldDan skrivet 30 September, 2013, 22:26:29
Finns det möjlighet att få utan huva?   

Då menar jag inte T-shirt   ;)

Samma fråga som GuldDan. Kan det gå att få utan huva? Jag riktigt avskyr att ha något hängandes i nacken som jag aldrig kommer att använda! (jag har ju min gamla inslitna sak) Betalar gärna ett par tior mer för att slippa påhänget!
I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

ultralasse (Lars Langö )

Beställt och betalt  8) 8) 8) väntar redan...
Tiga är silver  -vaska är guld :)
kultakuume nousee !!!

Nugget

Citat från: GuldDan skrivet 30 September, 2013, 22:26:29
Finns det möjlighet att få utan huva?   

Då menar jag inte T-shirt   ;)

Det ska komma upp en jacka snart, kolla om det kan vara något för er...

/Nugget
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

johanssonsan

Sätter upp buteljgrön T-shirt  på önskelistan 8)

Nugget

Nu har vi lagt till en Zip-Jacka till butiken.

Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

GuldDan

Citat från: Nugget skrivet 03 Oktober, 2013, 12:34:25
Citat från: GuldDan skrivet 30 September, 2013, 22:26:29
Finns det möjlighet att få utan huva?   

Då menar jag inte T-shirt   ;)

Det ska komma upp en jacka snart, kolla om det kan vara något för er...

/Nugget

Beställning lagd, tack och bock!

Sudde(Stefan)

Framåt framåt och.....ner.

Nugget

Citat från: Sudde skrivet 03 Oktober, 2013, 21:39:33
Mössor? :)

Alla brukar ha sina GuldgrävarHattar ändå, så det är nog inget att satsa på.

/Nugget
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

Sudde(Stefan)

Haha ok! Ja jag är ingen "surdeg" ännu så... ;-)
Framåt framåt och.....ner.

lingonben

kan man köpa mot post förskott. :)

Powered by SMFPacks Ads Manager Mod