Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Butiken är Öppen...

Startat av Nugget, 30 September, 2013, 21:51:13

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Nugget

Hej alla glada guldvaskare

Nu är vår lilla Butik öppen, så man kan köpa våra tröjor.
Man hittar Butiken i menyn sidan om "Chatten" så står det "Butik".

/Nugget
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

Nugget

Vi har börjat att ta emot beställningar nu och när vi fått in tillräckligt så går dom alla till tryck.
Sen när butiken börjar rulla på så bör vi ha lager liggande.

Dom som vill ha Hood med tryck på framsidan (eget namn) bör lägga sin order snabbt.
Dom trycks alla på en gång= billigare för oss alla  :D

/Nugget
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

Pappagoran

Härligt Nugget, Jag återkommer med beställning när jag återhämtat mig efter sommarens äventyr  :D
I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

Pappagoran

Glömde fråga, mitt alias är 10 bokstäver. Är det ok?
I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

irjus

Frakt till Norge, funkar det?

akejos

Citat från: Pappagoran skrivet 30 September, 2013, 22:05:27
Glömde fråga, mitt alias är 10 bokstäver. Är det ok?

Inget problem! Varje namn sätts separat, egentligen utan begränsning i antal tecken. Möjligen får bokstäverna bli något mindre för er med långa alias.
/Åke

Pappagoran

Citat från: akejos skrivet 30 September, 2013, 22:12:40
Citat från: Pappagoran skrivet 30 September, 2013, 22:05:27
Glömde fråga, mitt alias är 10 bokstäver. Är det ok?

Inget problem! Varje namn sätts separat, egentligen utan begränsning i antal tecken. Möjligen får bokstäverna bli något mindre för er med långa alias.

Eller två rader typ:

pappa
goran

??
I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

akejos

#7

Citat
Eller två rader typ:

pappa
goran

??

Visst!
/Åke

GuldDan

Finns det möjlighet att få utan huva?   

Då menar jag inte T-shirt   ;)

BASSO

Grymt jobbat :P. Hur sker betalningen?
Guld finns överallt det gäller bara att hitta det...

Nugget

Citat från: BASSO skrivet 30 September, 2013, 22:35:18
Grymt jobbat :P . Hur sker betalningen?

Lägg det du vill köpa i kundvagnen och sen går du till "Kassa" och betalar hos Paypal.
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

Sudde(Stefan)

Beställning klar! :)
Framåt framåt och.....ner.

Nugget

Hej igen...

För er som missat det så är vår Butik öppen.
Här kan man köpa våra tröjor, Välkomna!!!!

/Nugget
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

Powered by SMFPacks Ads Manager Mod