Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

svenska guldvaskarföreningen

Startat av vedboden, 11 Juni, 2015, 19:15:30

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

vedboden

hej vill bara informera dem av er som är medlemmar i sgf. pga dålig uppdatering av hemsidan: men den är på g nu.
angående medlemsavgiften ! I år kommer det INGET inbetalningskort i tidningen utan ett påminnelse att betala in avgiften till vårt konto,
Ni som vill betala in nu kan göra det till vårt post giro 630454-7. Det är 200 kr i år som avgiften är. Glöm inte att skriva ditt medlemsnummer om du har det annars kan du skriva "gammal medlem" i meddelande rutan så vi vet.
ok ha en bra sommar. pelle vedboden  sgf:s styrelse

newstream

Citat från: vedboden skrivet 11 Juni, 2015, 19:15:30
hej vill bara informera dem av er som är medlemmar i sgf. pga dålig uppdatering av hemsidan: men den är på g nu.
angående medlemsavgiften ! I år kommer det INGET inbetalningskort i tidningen utan ett påminnelse att betala in avgiften till vårt konto,
Ni som vill betala in nu kan göra det till vårt post giro 630454-7. Det är 200 kr i år som avgiften är. Glöm inte att skriva ditt medlemsnummer om du har det annars kan du skriva "gammal medlem" i meddelande rutan så vi vet.
ok ha en bra sommar. pelle vedboden  sgf:s styrelse

Så då var den där extra tjugan inbetalad för årsavgiften  :)
Spade, ett undervärderat redskap.

vedboden

Ockelbo

Inbetalt.
Grymt nyfiken på var i Jädra ån då jag bor i kommunen och har provat lite försiktigt där själv utan vidare resultat.
Det är inte läge att hänga med huvudet när man står med skit upp till hakan.

HANNU

Är det några som tänker delta i årsmötert.
Stå på dig, annars gör nån annan det.

DelsboPeter

Peter & Stina från Delsbo kommer.

Glimmer

Jag planerar att komma på årsmötet :)
/Glimmer

Michael Hillbom / Skidmark

Kommer troligen.. beror lite på hur min far mår runt den 29'e men om allt är som det ska,, då kommer jag :D
Om du inte är nöjd.. Gräv djupare

vedboden

DanRyd

Hur går jag tillväga om jag vill bli medlem förutom att betala in 200:- på postgirot? [emoji4]

Skickat från min iPhone med Tapatalk

johanssonsan

Ange dina uppgifter på inbetalningen.  http://guldvaskarn.org/om-sgf

DanRyd

Fint! Namn och adress räcker?

Skickat från min iPhone med Tapatalk

HANNU

Min mail till sekreteraren Cecilia går inte fram.
Kan någon ge mig lite kordinater till årsmötet i Ore, så jag hittar fram
Stå på dig, annars gör nån annan det.