Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Vad hindrar guldgrävaren i dig?

Startat av morgondagensGULD, 08 Maj, 2014, 10:08:03

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Blasfeministen

Citat från: GoranS skrivet 09 Maj, 2014, 14:28:24
Citat från: Blasfeministen skrivet 09 Maj, 2014, 08:47:57
Har varken fru eller barn.

Men däremot en skäggig make med tillhörande familj som jobbar och sliter för jämnan (många fler timmar än mig just nu). Den lediga tid man har tillsammans får delas upp på utlandsresor, konserter (offrade t ex Dark Funeral och Grá för att åka till Ädelfors 1 maj) och andra galna infallsresor. Fritidssysslorna är ju rätt så varierande och allt vill man ju hinna med. Eftersom man gärna "håller igång" också så går ju guldgrävandet lätt att mixa med muskelbyggande.

Du anar inte hur lyckligt lottad du är. En partner med inmutning och allt.

Hehe, han är ju lyckligt lottad eftersom jag har en så fin mormor som pekade honom i rätt riktning  ;)

Patrik72

Gott om tid, har varken fru eller barn men....Medicinerad för resten av livet.  Så i mitt fall funkar det bara med ett dagslångt äventyr.  :-[ :(
Instagram: watchurproblem

Spajker

Bra fråga. För mig är det nog kombinationen av barn, hus och att jag och frugan inte prioriterar på samma sätt.  :P

Hade jag haft möjlighet att vara ute varje dag utan att drabbas av dåligt samvete gentemot min familj så hade jag varit det.. Men lagom är väl bäst antar jag. ;)