Forumnyheter:

På detta forum pratar vi om guld och guldvaskning. Allt från prospektering till tips och knep, bygga maskiner eller bara chatta lite....Välkommen att bli medlem!

Huvudmeny

Tävla om en metalldetektor hos Guldström

Startat av Nugget, 01 December, 2013, 12:24:45

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

HANNU

Citat från: Dejamm skrivet 03 December, 2013, 18:27:22
Kanske frugan gillar att vaska hon med  :)
Ja, en vaskande hustru är väl den bästa man kan ha.
Stå på dig, annars gör nån annan det.

GuldDan

#14
Citat från: unnah skrivet 03 December, 2013, 18:33:15
Citat från: Dejamm skrivet 03 December, 2013, 18:27:22
Kanske frugan gillar att vaska hon med  :)
Ja, en vaskande hustru är väl den bästa man kan ha.

Tyvärr har inte guldfebern smittat av sig på frugan ÄN, men jag ger inte upp i första taget :)
Hon blev lite matt på mig när jag nästan spontanbeställde en goldhog "excavator" från Usa
men som vanligt fick hon som hon ville och det blev nytt köksbord+stolar istället.

Pappagoran

#15
Citat från: GuldDan skrivet 03 December, 2013, 20:03:14
Citat från: unnah skrivet 03 December, 2013, 18:33:15
Citat från: Dejamm skrivet 03 December, 2013, 18:27:22
Kanske frugan gillar att vaska hon med  :)
Ja, en vaskande hustru är väl den bästa man kan ha.

Tyvärr har inte guldfebern smittat av sig på frugan ÄN, men jag ger inte upp i första taget :)
Hon blev lite matt på mig när jag nästan spontanbeställde en goldhog "excavator" från Usa
men som vanligt fick hon som hon ville och det blev nytt köksbord+stolar istället.

Inte helt fel det heller för ibland behöver man en stol att sitta på och ett bord till alla saker såsom byttor med koncentrat, siktar och vaskpannor med mera.  Här hemma kör vi med delat intresse. D V S, även om tanten är ointresserad så delar jag med mig  :D

Och hej! Stort grattis till mössa och fru!

I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

HANNU

#16
Citat från: GuldDan skrivet 03 December, 2013, 20:03:14
Citat från: unnah skrivet 03 December, 2013, 18:33:15
Citat från: Dejamm skrivet 03 December, 2013, 18:27:22
Kanske frugan gillar att vaska hon med  :)
Ja, en vaskande hustru är väl den bästa man kan ha.

Tyvärr har inte guldfebern smittat av sig på frugan ÄN, men jag ger inte upp i första taget :)
Hon blev lite matt på mig när jag nästan spontanbeställde en goldhog "excavator" från Usa
men som vanligt fick hon som hon ville och det blev nytt köksbord+stolar istället.
Fick en bra råd av en kompis. Låt henne vaska lite men salta pannan först. Själv har jag inte prövat än eftersom jag har inget att salta med, förutom vigselringen. Men då tror jag att man skulle bli avslöjat.
Stå på dig, annars gör nån annan det.

HANNU

OK. Känns som att tråden håller på att spåra ur. Kanske kan non starta en egen tråd om vaskande fruar
Stå på dig, annars gör nån annan det.

Dejamm

Ja det kanske vi skulle... en tråd om vaskande fruar då. Kanske det är avklarat nu....  Men detta blev en kul tråd =)

Nugget

Och jag hittar bara Rolf Guldström på en massa bilder...

Är det han som är "Tomten" ?????
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

Dejamm


Nugget

Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

Dejamm

Gött. Du hade ca. 1,5 timmar kvar att leta.

Jag antar att du kan allt som Guldström har på sin hemsida nu.


Fråga 1 .    Vad hittar du under meny 2 undermeny 3  .  Du har 5 sekunders betänketid.   :)

rainman1618

Citat från: Dejamm skrivet 04 December, 2013, 06:48:35
Gött. Du hade ca. 1,5 timmar kvar att leta.

Jag antar att du kan allt som Guldström har på sin hemsida nu.


Fråga 1 .    Vad hittar du under meny 2 undermeny 3  .  Du har 5 sekunders betänketid.   :)
yeee hittat tomten den 4 december ...kul grej från guldströms
gammal man gör så gott han kan, hoppet om guld finns ju där- gräv djupare bara

erland82

Woohoo jag vann en mössa med! Så jäkla spännande det ska bli nu då :)

Pappagoran

Citat från: erland82 skrivet 08 December, 2013, 17:07:27
Woohoo jag vann en mössa med! Så jäkla spännande det ska bli nu då :)

Förvånar mig inte, har du även blivit erbjuden en plats i TV,s nästa dokusåpa, "Tomte söker Tomte"?   ;D :D :D
I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

Powered by SMFPacks Ads Manager Mod