Forumnyheter:

På detta forum pratar vi om guld och guldvaskning. Allt från prospektering till tips och knep, bygga maskiner eller bara chatta lite....Välkommen att bli medlem!

Huvudmeny

Tävla om en metalldetektor hos Guldström

Startat av Nugget, 01 December, 2013, 12:24:45

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

erland82

Citat från: Pappagoran skrivet 08 December, 2013, 17:17:18
Citat från: erland82 skrivet 08 December, 2013, 17:07:27
Woohoo jag vann en mössa med! Så jäkla spännande det ska bli nu då :)

Förvånar mig inte, har du även blivit erbjuden en plats i TV,s nästa dokusåpa, "Tomte söker Tomte"?   ;D :D :D

Där hängde jag inte med.. men ok!?

Pappagoran

Citat från: erland82 skrivet 08 December, 2013, 17:24:40
Citat från: Pappagoran skrivet 08 December, 2013, 17:17:18
Citat från: erland82 skrivet 08 December, 2013, 17:07:27
Woohoo jag vann en mössa med! Så jäkla spännande det ska bli nu då :)

Förvånar mig inte, har du även blivit erbjuden en plats i TV,s nästa dokusåpa, "Tomte söker Tomte"?   ;D :D :D

Där hängde jag inte med.. men ok!?

Det var absolut inget illa menat! Jag kan bara vara lite svår att förstå ibland.  8)
I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

Pappagoran

Citat från: erland82 skrivet 08 December, 2013, 17:07:27
Woohoo jag vann en mössa med! Så jäkla spännande det ska bli nu då :)
Du saknas fortfarande på vinnarlistan! Har du svarat på vinnarmailet?
I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

Bothner(Kenneth)

Idag 9:e dec hittar inte jag ngn tomte! I natt låg föregående dags tomte kvar i rutan!

Dejamm


johanssonsan


Pappagoran

Japp, och jag hittade den också  ;D

Hur många Tomtar behövs för att göra en JUl? I den här världen är det visst 24 stycken  :)

Någon kommer att få en riktigt fin Jul och jag hoppas det blir någon här på forumet. Vi har ju redan nu 2 kandidater till den julklappen.
I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

Blixten

Här lästa på lite om tävlingens priser! Är det inte ctx 3030 som är 1:a priset? Den kostar över 20.000. Medans den andra kostar runt 4000. Står att om det blir mer än 500 e-postadresser så kan man vinna gtx den som kostar 4000. Men om det INTE blir mer än 500 så kan man vinna den för 21.000:-

Gräv gräv och åter gräv

Dödgrävarn

Som jag fattat så vinner någon en ctx 3030, om dom fått in 500 st olika e-post adresser, Inte över 500, inte under 500, utan 500 st prick,  :D

Blixten

Ok, hehe ja då lär det priset försvunnit för länge sedan! Lär väll va alla guldvaskar i hela norden som är med i den här tävlingen!:)
Gräv gräv och åter gräv

erland82

Jag tolkar det som att man vinner minst en x-terra 305 och desto fler mailadresser de får in desto bättre pris (detektor). Med andra ord om de får in 500+ så blir det ctx 3030

Dejamm


Bigboot

Jag knep en mössa igår  8) Nu skall ni se att jag nog vinner detektorn med  C:-)

Powered by SMFPacks Ads Manager Mod