Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Hendersonpump :)

Startat av Sudde(Stefan), 03 September, 2013, 18:21:56

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Sudde(Stefan)

Bra med lite "egentid" på jobbet!
Ska testas imorgon :)


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Framåt framåt och.....ner.

Dejamm

Ser riktigt bra ut  =).

Sudde(Stefan)

Fungerade klockrent! Ett drag och pannan full:)


Sent from my iPad using Tapatalk - now Free
Framåt framåt och.....ner.

Zap

Kul att den funkade!
Vad har du för diameter på röret?
Har du något munstycke med mindre diameter längst ner?

Sudde(Stefan)

Har ett 70 mm avloppsrör rakt igenom. En skrotad ventil från jobbet och en 8 mm vanlig  "bonnjärn med gänga  (M8) på vardera sida.En för handtag och en för brickor till packningen..
Bilder kommer!


Sent from my iPad using Tapatalk - now Free
Framåt framåt och.....ner.

Powered by SMFPacks Ads Manager Mod