Forumnyheter:

På detta forum pratar vi om guld och guldvaskning. Allt från prospektering till tips och knep, bygga maskiner eller bara chatta lite....Välkommen att bli medlem!

Huvudmeny

SMS;a STOPP TILL....

Startat av Pappagoran, 02 September, 2013, 14:27:56

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Pappagoran

Känns lite som jag skriver för mycket ovidkommande "ditt och datt" här på forumet. Kan kanske bero på att jag inte hittar något guld just nu som jag kan skriva om. Men samtidigt tycker jag att ALLT man fortfarande kan komma ihåg är "guld" värt (men kanske inte värt att dela med sig av?) då det förmodligen kommer en dag då man inte ens kommer ihåg vad man själv heter eller bor.
Dagens lilla tanke var att dela med mig av "Den dag jag trodde jag skulle dö" men den kommer i så fall lite senare idag/kväll/natt om så önskas men först ska jag göra rotmos!

För att slippa SMS;a STOPP till min fru. Hon kommer då strax rusande med ett stort leende skrikande för att tala om för mig att "där ser du gubbdjävel, det är ingen som vill höra dina djäkla historier! (men rotmos tycker hon om!)
I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

Gruvfogden

Nej för böveln, här ska inget sms skickas. Ser fram mot att läsa om dina bravader :D
"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

erland82

Håller med!! Fantastiskt att få läsa om lite händelser från ditt liv. Bra skrivet, intressant och underhållande ;D

Pappagoran

Tack för de vänliga orden Fogden och Erland. Inga SMS hittills så nu har i varje fall ni 2 skitit i det blå skåpet. Snart kommer det nog något ;)
I do not fail, I succeed in finding out what does not work.