Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Webleverantören sköter sig inte.

Startat av johanssonsan, 20 April, 2017, 21:42:00

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

johanssonsan

Som ni märker fungerar Guldforum nu dåligt eller inte alls.   >:(  Nugget byter webbhotell så fort det finns tid. Mer info kommer.   

GuldUgglan

Verkar vara chatt scriptet som krånglar vad det ser ut som.
Avaktivera den nya "menyn" och testa.
Ibland är det bättre att hålla käften och låta folk tro man är en idiot, än att öppna käften och undanröja alla tvivel.
- En guldgrävare ligger aldrig och sover. Han ligger bara på laddning.

Jonas Ödestad

Nu värkar de sig ha släpt på dom tröga fram laddningarna. 😊
3d skrivaren makerbot, bästa vän innan ja går ut till ån med rännan:)

johanssonsan

City Network aviserar att de utför någon form av service ikväll. De nämner service på storage. Håll tummarna.   ::)

Powered by SMFPacks Ads Manager Mod