Forumnyheter:

På detta forum pratar vi om guld och guldvaskning. Allt från prospektering till tips och knep, bygga maskiner eller bara chatta lite....Välkommen att bli medlem!

Huvudmeny

Chatten

Startat av iller, 06 April, 2017, 20:14:42

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

iller

Skulle det vara möjligt att skapa en liten meny för att se hur många som är inne på chatten?

Nugget

Du menar att man ska kunna se hur många som är inne på chatten från forumsidan?  Bra idé.  Ska kolla upp det


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

iller

Snyggt blev det :D

Eucitzen

Geologists are gneiss, tuff and a little wacke.

Nugget

Nu kan man se hur många som är inne på chatten uppe i menyn.
Detta funkar inte på Tapatalk för er som kollar via mobilen.

/Nugget
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

GuldUgglan

Jag använder mobilen mest hela tiden men aldrig Tapatalk.  Det funkar ju bra utan, så vad är grejen med den?
Ibland är det bättre att hålla käften och låta folk tro man är en idiot, än att öppna käften och undanröja alla tvivel.
- En guldgrävare ligger aldrig och sover. Han ligger bara på laddning.

Nugget

Citat från: GuldUgglan skrivet 17 April, 2017, 23:35:21
Jag använder mobilen mest hela tiden men aldrig Tapatalk.  Det funkar ju bra utan, så vad är grejen med den?

Man slipper att zooma in så mycket.
Men då har du alla finnesser  :D

/Nugget
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

Powered by SMFPacks Ads Manager Mod