Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Majträff 2017 -Boende i skolan

Startat av koolander(Mazi), 07 Mars, 2017, 11:56:09

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

koolander(Mazi)

Hej.

Jag ansvarar för boendet i Folkskolan Ädelfors under majträffen 2017.

Skolan ligger nära guldvaskningen, det finns två toaletter, en dusch, kyl och pentry. Den är i två våningar med konferenslokal på övervåningen och en gymnastiksal på nedervåningen. Finns gott om utrymme.

Om du vill övernatta i skolan så får du ta med egna liggunderlag samt sovsäckar.

Prise: Grundhyra 500:- (delas med alla personer som bor där) plus 20:- per person och dygn.

Anmäl intresse här så jag vet hur många vi blir.

Gruvfogden

Smyger in med ett litet klargörande.
Grundhyran på 500 kr delas med alla som bor där, så det är inte per person.
"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

Michael Hillbom / Skidmark

Kan man sova i skolan redan på ons/tors natt??
Om du inte är nöjd.. Gräv djupare

koolander(Mazi)

Visst kan jag boka upp det åt dig. Men ha i åtanke om du är ensam så kommer det att kosta dig 500kr + 20kr / kväll. Om ni är flera som bor under kvällen så får blir kostnaderna mindre då ni delar på 500kr (grundhyran).

7up

Vi bor gärna i skolan (om inte nåt går åt skogen sista sekund) Blir totalt 4 personer. Ankommer på fredag och åker hem på måndag. Ses där!

koolander(Mazi)

Michael Hillbom / Skidmark

jag sover i bilen och i skolan när alla kommer :)
Om du inte är nöjd.. Gräv djupare

C.H.P

Hei

Vi kommer nedover fra Norge fredag kveld og reiser hjem søndag. Ønsker overnatting på skolen for 2 voksne og 1 barn  :)
Håper på mange timer i emån med highbanker og dredge :) og ikke minst trivelige kvelder rundt bålet med masse trivelige folk

7up

Vart lite ändringar för vår del. Vi ankommer på lördag istället och hem på måndag. Vi blir 2 vuxna och 2 barn.