Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Svenska Mästerskapen i Guldvaskning

Startat av Gruvfogden, 05 Februari, 2017, 22:25:58

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Gruvfogden

29-30 juli är det dags för SM i Guldvaskning igen. Denna gång hålls det i Ädelfors.

Vilka kommer? Vilka ska vara med och tävla?

Själv kommer jag dit och ska försöka försvara mina två SM-titlar. Observera FÖRSÖKA. Mina förhoppningar om att försvara mästartiteln i herrar är inte direkt höga. Tror nog det kan finnas en chans i 3-mannalag men man vet aldrig.

Största anledningen att åka dit för mig är inte tävlingarna, utan att det helt enkelt är jävligt kul.

Hoppas ni kommer.
"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

chriszus

Kommer absolut att vara med, det är ju så mycket hemmaplan det kan bli. :)

piggis

Jag och Oskar och Johan ställer upp.

Skickat från min SM-G870F via Tapatalk

Jackpot

Självklart att jag kommer att vara på plats annars så blir det lite problematiskt för alla andra  >:D
IN AURUM VERITAS EST

Michael Hillbom / Skidmark

Japps.. om jag tävlar är inte klart ännu :D
Om du inte är nöjd.. Gräv djupare

Sudde(Stefan)

Hmmm är det bara sån dära "plattpanna" man tävlar med?
Skulle vara kul att testa att vara med, kan ju bara gå åt två håll.. åt helvete eller bra :)
Framåt framåt och.....ner.

Gruvfogden

Citat från: Sudde(Stefan) skrivet 04 Mars, 2017, 22:17:21
Hmmm är det bara sån dära "plattpanna" man tävlar med?
Skulle vara kul att testa att vara med, kan ju bara gå åt två håll.. åt helvete eller bra :)
Du får tävla med vilken panna du vill, så länge den håller sig till reglementet. I klassisk panna däremot så får du bara använda batea eller estwing  (14 tum plåtpanna). Troligast är att det blir batea. De pannorna håller arrangören med.   

Skickat från min SM-G920F via Tapatalk

"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."