Forumnyheter:

På detta forum pratar vi om guld och guldvaskning. Allt från prospektering till tips och knep, bygga maskiner eller bara chatta lite....Välkommen att bli medlem!

Huvudmeny

Team Gräv Djupare 5 ÅR

Startat av Pappagoran, 10 Januari, 2017, 15:45:25

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Pappagoran

Japp.  Jubileumsår i år.

Tänkte förvissa mig om hur intresset är för en TGD-Dekal 2017. Kan inte ge något pris nu då det beror helt på upplagan men skulle tippa på 15 kr st.

Skriv gärna här i tråden om intresse finns och antal som önskas så kan jag bilda mig en uppfattning om hur många som skall beställas. Saknar någon 2015 så har jag några kvar och jag tror @Guldbob har några 2016.

I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

Grävmaskinisten

Roligt och grattis, du kommer väl ha med dig till majträffen, då köper ja 2 st av dig och eftersom jag glömde skäggwood dekalen på avslutningen så köper jag en sådan också ;)
Varför gräver du?? Det retar alltid någon!

Guldbob

Hej, jodå, jag har några kvar, glömt lägga upp dem men skall fixa detta i veckan.
Jag kan köpa ett 20 tal och lägga dem på hyllan med krav på en riktigt djup grop för att få köpa :)
Go for Gold
/Guldbob

www.paydirt.se

johanssonsan

Givet. två stycken, tack.   8)

HANNU

Stå på dig, annars gör nån annan det.

Gruvfogden

"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

Glimmer

DelsboPeter

Bothner(Kenneth)

En av 2016 sitter klistrad på uteköket under tak på campingen i Leonora, Australien. Hoppas den sitter kvar och att den får sällskap av en 2017 i sommar!
4 tack!

Jonas Ödestad

3d skrivaren makerbot, bästa vän innan ja går ut till ån med rännan:)

Markus / Twiik

Lillil

Michael Hillbom / Skidmark

Om du inte är nöjd.. Gräv djupare