Forumnyheter:

På detta forum pratar vi om guld och guldvaskning. Allt från prospektering till tips och knep, bygga maskiner eller bara chatta lite....Välkommen att bli medlem!

Huvudmeny

" Bengan 1"

Startat av Adde Stensfors, 15 Juli, 2016, 11:43:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Adde Stensfors

Hej igen,
Några bilder på " Bengan 1 ", plastad och klar. Försöker veva igång den i eftermiddag om det hinns med. Ska bli intressant att se mattan i aktion, jag själv tror att det blir kanon!!
Lägger ut en videosnutt så småningom :-)

Sudde(Stefan)

Framåt framåt och.....ner.

Bengan


Adde Stensfors

Nått måste den ju heta...  :P

Malle

Citat från: Adde Stensfors skrivet 15 Juli, 2016, 15:11:04
Nått måste den ju heta...  :P
Inget konstigt med det, själv har jag en jeep som heter Eric av någon luddig anledning...

Michael Hillbom / Skidmark

Vad har du för pump till den??
Om du inte är nöjd.. Gräv djupare

Powered by SMFPacks Ads Manager Mod