Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Äntligen

Startat av Michael Hillbom / Skidmark, 08 Juli, 2016, 06:44:11

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Michael Hillbom / Skidmark

Efter många fel mm, så har jag fått dredgen att funger!!

Om du inte är nöjd.. Gräv djupare

BASSO

Tjenixen Michael, va kul att den äntligen suger ;)
Får man fråga vilken/vilka justeringar som gjorde susen, förutom grövre hål i bottensilen.
Spelade vinkeln på utloppet från pumphuset någon roll?
Lycka till så länge i sommar, om vi inte springer på varandra i skogen.
Hoppas på några filmer "in action" också.
Mvh Basso.
Guld finns överallt det gäller bara att hitta det...

Michael Hillbom / Skidmark

Citat från: BASSO skrivet 15 Juli, 2016, 09:42:36
Tjenixen Michael, va kul att den äntligen suger ;)
Får man fråga vilken/vilka justeringar som gjorde susen, förutom grövre hål i bottensilen.
Spelade vinkeln på utloppet från pumphuset någon roll?
Lycka till så länge i sommar, om vi inte springer på varandra i skogen.
Hoppas på några filmer "in action" också.
Mvh Basso.

Ny injektor :D det var allt som behövdes
Om du inte är nöjd.. Gräv djupare

Powered by SMFPacks Ads Manager Mod