Forumnyheter:

På detta forum pratar vi om guld och guldvaskning. Allt från prospektering till tips och knep, bygga maskiner eller bara chatta lite....Välkommen att bli medlem!

Huvudmeny

Korkade tävlingar på forumsträffen 2016!!!

Startat av Gruvfogden, 02 Februari, 2016, 12:05:06

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Patrik Steen

Citat från: piggis skrivet 14 April, 2016, 16:09:32
Patrik du kommer att bli krossad ; )

Skickat från min SM-G870F via Tapatalk
Män med takräcke krossar allt!! ;D

Grävmaskinisten

Undrar om man kan vara med? Drog av främre korsband i vintras, vet ju ej vad som komma skall det kanske blir höjdhopp? Skulle vara jävligt roligt att vara med annars är det ju lika kul att heja på!?
Varför gräver du?? Det retar alltid någon!

Gruvfogden

Citat från: Grävmaskinisten skrivet 14 April, 2016, 17:03:22
Undrar om man kan vara med? Drog av främre korsband i vintras, vet ju ej vad som komma skall det kanske blir höjdhopp? Skulle vara jävligt roligt att vara med annars är det ju lika kul att heja på!?
Det går alltid att muta domarna med en kall pilsner för att få dispens.

Skickat från min GT-I9295 via Tapatalk

"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

Grävmaskinisten

Då vill jag och lillebrorsan vara med men han vet inte om det än ;)
Varför gräver du?? Det retar alltid någon!

Gruvfogden

"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

erland82

Kan ha strulat till sig så jag vet inte när jag kommer dit på lördagen. Så jag får tyvärr ställa min plats till förfogande i tävlingen. Hinner jag komma och det sen finns plats är jag självklart på.  Kör hårt:) 

Sudde(Stefan)

Citat från: Gruvfogden skrivet 02 Februari, 2016, 12:05:06
Som traditionen bjuder så har jag och Infaustus även detta år kommit på lite galenskaper. Detta betyder att det även i år blir korkade tävlingar i Ädelfors på forumsträffen.

Liksom förra året så ställer Guldström upp och kryddar vinnarpotten rejält.

Antalet platser är begränsat till 30 och först till kvarn gäller. En plats kostar 50 kr och alla pengarna går till att kunna genomföra tävlingen. Om det skulle bli något överskott så går detta till guldforum.

Först till kvarn gäller. Anmäl ert intresse i denna tråd. För att kunna hålla denna tråden överskådlig så undanbedes frågor och kommentarer. Endast anmälningar till tävlingen här alltså.

Bidrar med en fantastiskt fin mugg till vinnaren :)
Framåt framåt och.....ner.

Gruvfogden

En liten update ang tävlingen.
Vi kör efter GGFs årsmöte. Samling nere vid Emån ca 30 min efter årsmötet.

newstream

Jag måste tyvärr lämna återbud till tävlingen.
Spade, ett undervärderat redskap.

Patrik Steen

Jag får tyvärr lämna återbud till tävlingen då jag har dragit på mig en idrottsskada.

Gruvfogden

Citat från: Patrik Steen skrivet 28 April, 2016, 07:24:12
Jag får tyvärr lämna återbud till tävlingen då jag har dragit på mig en idrottsskada.
Muta domaren med en bärs så får du inga problem med att klara tävlingen

piggis

Du slog ju för fan bara en kullerbytta; )

Patrik Steen

Citat från: piggis skrivet 28 April, 2016, 12:39:37
Du slog ju för fan bara en kullerbytta; )

precis en idrottskada;)