Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Grundläggande geologi

Startat av ulzaka, 30 Januari, 2016, 18:22:23

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

ulzaka

Citat från: GuldUgglan skrivet 16 Februari, 2016, 12:22:20
Citat från: ulzaka skrivet 16 Februari, 2016, 12:19:34
Viktig information:
Ändra inte plats på stenar Och mineraler i lådan dem är I en ordning, om ni redan ändrat kontakta en lärare Innan kurs start för att få dem på rätt plats!
Lycka till!

På min bild syns ordningen  :)

Perfekt ugglan! där är alla stenar som ska vara också! ser konstigt ut men det är som det ska
Lycka till

Bothner(Kenneth)

Fick påminna om att jag inte fått någon låda än. Nu skulle de skicka en. Men kursledaren var på exkursion så kursen börjar i mitten på mars! Skumt, eftersom det är självstudier!? Jaja, det ger sig. Ang boken så funkar flera av de senaste utgåvorna. Tjena!

GuldUgglan

Vilka är vi som hitills anmält oss?
Skulle vara kul om alla tordes komma ut ut garderoben.  :D
Ibland är det bättre att hålla käften och låta folk tro man är en idiot, än att öppna käften och undanröja alla tvivel.
- En guldgrävare ligger aldrig och sover. Han ligger bara på laddning.

Gruvfogden

Jag har anmält mig.
"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

GuldUgglan

Citat från: Bothner(Kenneth) skrivet 17 Februari, 2016, 01:52:53
Fick påminna om att jag inte fått någon låda än. Nu skulle de skicka en. Men kursledaren var på exkursion så kursen börjar i mitten på mars! Skumt, eftersom det är självstudier!? Jaja, det ger sig. Ang boken så funkar flera av de senaste utgåvorna. Tjena!

Fick mail från Otto.
CitatKursen startar 15 mars – du kan starta tidigare men du kommer inte att få några svar av mig eftersom jag befinner mig på exkursion utan någon som helst internetkontakt.

Hjärtligt välkommen till kursen
Otto

Själv har jag inte fått boken än.
De som annonserat ut dem begagnade har inte gått att få kontakt med. Nåja... Hittade en säljare i Kiruna igår så få se om han har boken kvar.
Ibland är det bättre att hålla käften och låta folk tro man är en idiot, än att öppna käften och undanröja alla tvivel.

iller

Har inte anmält mig men får kanske görat.

olauser

Jag är med. Fått stenlåda, köpt bok, fått mejl av Otto .

Skickat från min iPhone med Tapatalk

erland82

Jag är med.

DelsboPeter

Nu är allt på plats.
Stenlåda,bok och mail från Otto 👍

GuldUgglan

Vilka är vi som hitills anmält oss?
Skulle vara kul om alla tordes komma ut ut garderoben.  :D

@GuldUgglan
@Guldbob
@Bothner(Kenneth)
@Glimmer
@DelsboPeter
@Twiik
@olauser
@koolander(Mazi)
@Gruvfogden
@erland82

Johanssonsan?
Klart du ska va med Iller.. Du har ju verkligen det intresset. Passa på, det är ju bara boken som kostar men det är det nog värt.
Blir kul att vi är så många.
....

Uppdaterat.
...

ulzaka

Citat från: iller skrivet 17 Februari, 2016, 15:56:25
Har inte anmält mig men får kanske görat.
Klart du ska, man lever bara en gång!
Sen kör du I den takt du har tid med Och vill!

Mulle

Jag har anmält mig idag + sambon  :D fick autosvar av Otto att han inte kan svara på mailen förens efter 13 Mars.
Är det Otto som skickar ut stenlådorna?

ulzaka

Citat från: Mulle skrivet 19 Februari, 2016, 13:18:34
Jag har anmält mig idag + sambon  :D fick autosvar av Otto att han inte kan svara på mailen förens efter 13 Mars.
Är det Otto som skickar ut stenlådorna?
Grattis och lycka till med kursen!
skicka mail till studies@geo.su.se ang. stenlåda.

Lycka till!