Forumnyheter:

På detta forum pratar vi om guld och guldvaskning. Allt från prospektering till tips och knep, bygga maskiner eller bara chatta lite....Välkommen att bli medlem!

Huvudmeny

Sambeställning av Gold Hogmattor

Startat av Gruvfogden, 08 Februari, 2013, 18:48:51

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Gruvfogden

Det börjar dra ihop sig för beställning av mattor från Gold Hog. Jag tänkte höra om det är någon som ska ha mattor därifrån. Det blir billigare frakt ju fler som delar.

Mer info om mattorna finns här: http://www.goldhog.com/sluice_mats.htm
"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

tobbesvensson

Det ända är vell att man får betala tull om summan överstiger 3000 tusen om jag inte har fel

johanssonsan

Gruvfogden

Citat från: tobbesvensson skrivet 08 Februari, 2013, 21:05:27
Det ända är vell att man får betala tull om summan överstiger 3000 tusen om jag inte har fel

Tull på 6% och moms på totalbelopp inkl frakt. Detta gäller på varor på ett värde som överstiger 400 kr.
"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

irjus

jag har redan köpt gold hog mattor, och är helt nöjd, jag har mattorna i 2 st high bankers, en mini 20 cm bred 1 meter lång med bara ur matta och en 30 cm bred 130 cm lång med ur, ur, rb,rb,rb,ur. Funkar bra.

goldrush

vilka är bäst??

skulle vilja ha 2 mattor

erland82

Tar gärna en razorback jag med, tack.

iller

Citat från: goldrush skrivet 09 Februari, 2013, 20:49:10
vilka är bäst??

skulle vilja ha 2 mattor

Det beror lite på, kolla http://www.goldhog.com och gå igenom deras filmer om vad de är bäst till och var de passar osv :)

erland82

www.borderlinx.com kan kanske vara ett alternativ om det är problem att beställa direkt från goldhog.

goldrush

1st scrubber
1st razorback
1st ur

är mitt slutgiltiga svar

pris leverans?

Gruvfogden

Pris blir enligt Gold Hogs hemsida. Mons och tull tillkommer. Tror dock att jag kan dra momsen på firman.

Leverans tar ca 3 veckor då jag tar det med båt. Det blir mycket billigare.

Daniel

Jag vill ha 2 remsor UR.

Hur vill du ha betalt?

/D
It's out there... somewhere.

Hamra

Har ni redan skickat beställningen eller hiner man hänga med??