Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Den NYA butiken är öppen nu....

Startat av Nugget, 03 April, 2015, 02:09:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Nugget

Hej på er alla...

Den NYA butiken är nu öppen, med nytt gränssnitt och med mer lockande saker att köpa för guldvaskning.
Vi börjar med T-Shirt och dekaler och fyller på med mer varje dag (hoppas jag).

Besök butik.guldforum.se och handla till årets guldvaskning....

Och NI som har saker att sälja i den gamla butiken så ger jag er 15 dagar att flytta detta till "Auktioner" och välja "Lägg till annons"

/Nugget
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

Nugget

Så, denna veckan kommer jag att avveckla den gamla butiken.
Ni som har saker att sälja i den gamla butiken bör flytta detta till "Auktioner" och välj då "Lägg till Annons"(då blir det som en vanlig annons och inte en auktion).

@johanssonsan , @Guldbob , @Glimmer , @Pappagoran , och Jerzy Klaja...   
Det är ni som måste flytta era annonser innan jag raderar dom

/Nugget
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

Guldbob

Hur flyttar man dem enklast? Måste man ta bort och sedan göra om dem? Hittar ingen flytta till eller liknande
Go for Gold
/Guldbob

www.paydirt.se

Nugget

Citat från: Guldbob skrivet 06 April, 2015, 17:37:03
Hur flyttar man dem enklast? Måste man ta bort och sedan göra om dem? Hittar ingen flytta till eller liknande

Göra nytt under "auktioner" sen tar jag bort den gamla när jag avinstallerar plugin'en

/Dan
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

Nugget

Nu är även knappen "Butik" omdirigerad till den nya butiken.

Ni som ännu inte flyttat era saker från den gamla butiken kan gå in på denna adressen:
http://www.guldforum.se/forum/index.php?action=store

/Nugget
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

Nugget

Så, nu är butiken öppen för handel.
Bara klicka på "Butiken" eller gå direkt till http://butik.guldforum.se

OBS!!! Om frakten blir billigare än det ni betalar när ni "checkar ut" så kommer jag att återbetala mellanskillnaden.

Är också öppen för förslag till produkter som vi kan ta in i vårt sortiment.

/Dan (Nugget)
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

GuldUgglan

@Nugget  priserna i butikens första sida är fel. Det visar nog priserna exkl. moms fast det står inkl. moms. Klickar man på produkten är priset 25% högre ;)
Ibland är det bättre att hålla käften och låta folk tro man är en idiot, än att öppna käften och undanröja alla tvivel.
- En guldgrävare ligger aldrig och sover. Han ligger bara på laddning.

Nugget

Citat från: GuldUgglan skrivet 22 April, 2015, 16:03:55
@Nugget  priserna i butikens första sida är fel. Det visar nog priserna exkl. moms fast det står inkl. moms. Klickar man på produkten är priset 25% högre ;)

Ja, det är konstigt att det blir så ibland. Inte alltid för alla heller.
Felsökning pågår...

/Nugget
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

Powered by SMFPacks Ads Manager Mod