Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Öppen verkstad

Startat av Verktygsmakaren Sven, 30 Januari, 2015, 17:50:24

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Verktygsmakaren Sven

Efter forumträffen den 4 och 5 maj  mellan 7.00-16.00  tänker jag ha öppen verkstad för forummedlemar i Alvesta

mao ni kan komma och reparera, nytillverka, dricka kaffe mm. (med min hjälp vid behov)

det enda som kostar något är materialet

Lättjan är uppfinningarnas moder/
Ingenting är omöjligt det Omöjliga tar bara lite längre tid

GuldUgglan

Ibland är det bättre att hålla käften och låta folk tro man är en idiot, än att öppna käften och undanröja alla tvivel.
- En guldgrävare ligger aldrig och sover. Han ligger bara på laddning.

Gruvfogden

"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

ekcoj

Bothner(Kenneth)

vaskaholic

Det var ett fint erbjudande av dig.
Skitvaskning på er.

Joakim

Dum fråga, men jag måste fråga finns det möjlighet att komma med förslag eller beställning i ädelfors under helgen?  Jag vet dum fråga får dumt svar men var ändå tvungen att fråga för oss( mig)  som inte kan åka. Btw hur har det gått med pumphuset som liknar p180?

Hurri

Bra ide synd bara att det inte fins i Malmö med.
Född naken begraves med hatt, boots och panna i en ränna!

Verktygsmakaren Sven

Citat från: Joakim skrivet 14 Februari, 2015, 03:05:44
Dum fråga, men jag måste fråga finns det möjlighet att komma med förslag eller beställning i ädelfors under helgen?  Jag vet dum fråga får dumt svar men var ändå tvungen att fråga för oss( mig)  som inte kan åka. Btw hur har det gått med pumphuset som liknar p180?

pumphuset blir inte klart till träffen  det kommer lite senare   

är det något ni vill ha  så gör en liten ritning eller ta ett foto mms:a det till mig så kan jag se om jag kan fixa det
skicka pm så får ni nummret
Lättjan är uppfinningarnas moder/
Ingenting är omöjligt det Omöjliga tar bara lite längre tid