Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Camp Skäggwood

Startat av Gruvfogden, 09 Januari, 2015, 20:07:03

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

vaskaholic

Det var inga roliga besked gruvfogden.
Skitvaskning på er.

HANNU

Stå på dig, annars gör nån annan det.

Guldbob

Det var ju riktigt tråkigt att läsa, :'( hoppas att de jobbar övertid och fixar det och jobbar undan allt från 2012, 2013, 2014 så ansökan går igenom. Det vore verkligen eländigt om det tog 2 år till.
SGF:s inmutning går även i år har jag hört men den skulle ev. Avslutas eller?
Något bra i eländet är att ni nu får tid att i lugn och ro fixa till infrastrukturen runt om och även fixa vägen så man inte behöver boka draghjälp för att komma in sista biten.
Go for Gold
/Guldbob

www.paydirt.se

piggis

ante82

Surt sa räven 😢😢😢😢 Bara att hoppas att de hinner handlägga till nästa år!

DelsboPeter

Vad synd! [emoji20] finns det andra alternativ i Finland i väntan på skäggwood?

Skickat från min iPad med Tapatalk

vedboden

hej pelle vedboden här. svenska guldvaskarföreningen har en inmutning bredvid skäggwood. finns gott om  större guld där.
brukar vara mycket välbesökt och trevlig samvaro. är själv där 8 veckor.  Med vänlig hälsning pelle

iller

Citat från: vedboden skrivet 12 Maj, 2015, 07:36:39
hej pelle vedboden här. svenska guldvaskarföreningen har en inmutning bredvid skäggwood. finns gott om  större guld där.
brukar vara mycket välbesökt och trevlig samvaro. är själv där 8 veckor.  Med vänlig hälsning pelle

Kom precis på att jag i så fall måste betala igen, mitt tillstånd lär väll ha gått ut nu.

piggis

Hur lång tid tar tillståndet??lite panik nu med skäggwood.

iller

Citat från: piggis skrivet 12 Maj, 2015, 16:47:14
Hur lång tid tar tillståndet??lite panik nu med skäggwood.

Det kan ta sin lilla tid, sist tog det veckor men då var det strul med tillstånden också, borde gå snabbare nu. @Infaustus kan nog berätta mer.

Infaustus

Kontakta Cecilia Strandberg så fixar det sig,  Iller du betalade väl in förra året det gäller ända tills tiden har löpt ut på inmutningen.
Go big or go home.

iller

Citat från: Infaustus skrivet 12 Maj, 2015, 20:04:40
Kontakta Cecilia Strandberg så fixar det sig,  Iller du betalade väl in förra året det gäller ända tills tiden har löpt ut på inmutningen.

Betalade samma år som fogden o de var la förrförra? dvs första gången vi var där.

Infaustus

Ja då behöver du inte betala in något mer.
Go big or go home.