Forumnyheter:

På detta forum pratar vi om guld och guldvaskning. Allt från prospektering till tips och knep, bygga maskiner eller bara chatta lite....Välkommen att bli medlem!

Huvudmeny

Ännu en byggbeskrivning av en "Blue bowl"

Startat av Hoddy, 14 December, 2014, 22:07:13

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Hoddy

hittade det här på en australisk site.

https://www.prospectingaustralia.com.au/forum/viewtopic.php?id=913

Det här kan ju också vara intressant för den som bygger sin egen blue bowl. Måtten för en äkta blue bowl.
/Andreas

Nybörjar vaskare

lars_hed

Citat från: sarzh skrivet 14 December, 2014, 22:07:13
hittade det här på en australisk site.

https://www.prospectingaustralia.com.au/forum/viewtopic.php?id=913

Det här kan ju också vara intressant för den som bygger sin egen blue bowl. Måtten för en äkta blue bowl.

Super :) Håller just på att göra en blue bowl av en gammal saftmaja och jag behöver korta av mittratten, och nu fick jag lite mått att gå efter.

Powered by SMFPacks Ads Manager Mod