Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Historik

Startat av Malle, 13 December, 2014, 11:01:23

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Malle

Jag kan känna att jag saknar historiken i mina meddelanden. Det vore ju inte så dumt att se vad man skrivit för dumt ibland, särskilt när man har så dåligt minne som jag hehe! Skriver man fram och tillbaka med nån så skulle jag vilja se mottaget och skickat som en tråd typ... Eller finns det redan och det bara är jag som inte kan hitta det?
Och siffrorna i den lilla röda fyrkanten, vad är det?

GuldUgglan

jag har också sökt samma funktion. Att se skickade meddelanden.
Ibland är det bättre att hålla käften och låta folk tro man är en idiot, än att öppna käften och undanröja alla tvivel.
- En guldgrävare ligger aldrig och sover. Han ligger bara på laddning.

lars_hed

Funktionen finns, klicka i "spara en kopia"

Redigerad för det ser ut att jobbas på saken
Verkar som @Nugget jobbar med meddelandedel, fick engelska i menyerna :o

Nugget

ja

Så, prova nu och se om ni gillar detta bättre :)
(Har själv varit irriterad på att hitta det man söker efter)

Ska bara översätta lite och det kan ta ett par dagar...

/Nugget
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

lars_hed

Tycker det ser bra ut nu :)

Gruvfogden

Jag håller på att bli tokig jag. Står att jag har 2 nya meddelanden. Hade bara 1 nytt. Trots att jag läst det så står det fortfarande att jag har 2 nya. Sen verkar det inte funka med appen för telefonen för där syns inga meddelanden alls.
"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

Nugget

Citat från: Gruvfogden skrivet 13 December, 2014, 16:17:33
Jag håller på att bli tokig jag. Står att jag har 2 nya meddelanden. Hade bara 1 nytt. Trots att jag läst det så står det fortfarande att jag har 2 nya. Sen verkar det inte funka med appen för telefonen för där syns inga meddelanden alls.

OK, ska meddela programmeraren om ev bugg...
Håll ut så löser vi det :)

/Danne

GuldUgglan

Det meddelandet jag skickade till fogden var så jäkla långt så det kanske räknas som två  :D
Ibland är det bättre att hålla käften och låta folk tro man är en idiot, än att öppna käften och undanröja alla tvivel.

Nugget

Nädå...

Jag ser inga meddelanden heller.
Ska avinstallera detta till dom har fixat det.

/Danne

Malle

Och den där röda fyrkanten med vita siffror i då? Eller snarare siffra just nu, står 8 i den.

GuldUgglan

Citat från: Malle skrivet 13 December, 2014, 17:27:34
Och den där röda fyrkanten med vita siffror i då? Eller snarare siffra just nu, står 8 i den.

Är inte 100 men jag tror det är olika händelser. Du ser dessa genom att klicka på varningtriangeln under. Du kan nog ställa vad som ska visas där.

Malle

Citat från: GuldUgglan skrivet 13 December, 2014, 17:57:03
Citat från: Malle skrivet 13 December, 2014, 17:27:34

Är inte 100 men jag tror det är olika händelser. Du ser dessa genom att klicka på varningtriangeln under. Du kan nog ställa vad som ska visas där.
Aha! Då kan jag ju sova lugnt då hehe!

Nugget

Ja, det är en "aktivitets visare" på det som du varit aktiv själv på.
Så den visar inte nya inlägg om du själv inte varit aktiv där.
Vet inte om den räknar "Gilla"....

/Nugget