Forumnyheter:

På detta forum pratar vi om guld och guldvaskning. Allt från prospektering till tips och knep, bygga maskiner eller bara chatta lite....Välkommen att bli medlem!

Huvudmeny

VM i Kopparberg 2014

Startat av Gruvfogden, 02 Augusti, 2014, 17:41:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Gruvfogden

Det drar ihop sig för VM som i år är i Kopparberg, Sverige. 11-16 Augusti.

Vilka ska dit? Är det fler än Infaustus och jag som ska vara med och tävla?
"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

NorthenJump

1000 tankar och 1 som blir verklighet !

GuldDan

Jag tar med mig Kidsen och kommer på fredag.

erland82

Såg att guldström skulle ha ett lotteri där de lottar ut en gpx 5000. Jag har dock inte möjligt att vara på VM i Kopparberg nu i helgen men skulle gärna vilja vara med i tävlingen. Om någon som är där skulle vilja köpa mig en lott? De kostar 200kr styck. Jag kan föra över pengar till ert konto. De gick visst att köpa under fredagen och lördagen.  :)

Gruvfogden

@erland82 Jag köper en lott till dig.

I övrigt kan jag meddela att både Infaustus och jag själv har gått vidare från uttagningarna i både Herrar och Klassisk panna.

Här är mycket folk och bra stämning. Kan ni ta er hit så gör det. Ser ni en långhårig och långskäggig jävel med skallerormsskinn i hatten så kom gärna fram och hälsa:)
"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

lars_hed

Vi sätter oss i bilen nu å drar på Norrlandsturne, men jag, sambon och hunden håller o hejar på er @Gruvfogden och @Infaustus  :)

Tare´ bara lite lugnare med smörgåsarna den här tävlingen  8) 8)

erland82

Grymt @Gruvfogden. Skicka mig ett pm med kontouppgifterna.
Samt fortsatt lycka till!

GuldDan

Nu är jag och barnen här i regnet :)