Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Uppdaterat skrivverktygen...

Startat av Nugget, 16 Juli, 2014, 10:14:34

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Nugget

Jag uppdaterade skrivverktygen idag och nu ser det bra ut och bör vara bättre att använda. Det liknar mer vanligt office och det verkar också fungera bättre när man vill formatera texten lite mer.

Ser också lite proffsigare ut :)

/Nugget
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

gold miner

Guldbob

Hej, Kanske en liten systembugg eller något liknande.
I texten ser det bra ut men i snapshotet så ser det konstigt ut.
Ex.: jag försökt att repa "ametisten" med//slut ex.
du ser själv.
Go for Gold
/Guldbob

www.paydirt.se

iller

Funkar inte så bra för mig, den byter rad av sig själv och lite sådant. Den gamla var bättre :)

BASSO

Jag har problem med citat. Om jag citerar ett inlägg så syns bara det citerade, det jag skrivit som svar på citatet försvinner i inlägget. Har prövat att ändra inlägget i efterhand med mitt skrivna svar på citatet, men det syns ändå inte.
Mvh Basso.
Guld finns överallt det gäller bara att hitta det...

johanssonsan

Citat från: BASSO skrivet 28 Juli, 2014, 09:48:04
Jag har problem med citat. Om jag citerar ett inlägg så syns bara det citerade, det jag skrivit som svar på citatet försvinner i inlägget. Har prövat att ändra inlägget i efterhand med mitt skrivna svar på citatet, men det syns ändå inte.
Mvh Basso.

Måste prova ...

iller

Jag har problem med citat. Om jag citerar ett inlägg så syns bara det citerade, det jag skrivit som svar på citatet försvinner i inlägget. Har prövat att ändra inlägget i efterhand med mitt skrivna svar på citatet, men det syns ändå inte.
Mvh Basso.

Skriver du efter citatet? ;D

johanssonsan

Citat från: iller skrivet 28 Juli, 2014, 12:21:21
Mvh Basso.

Skriver du efter citatet? ;D

Givetvis

BASSO

Jag "ser" inte citatet i skrivfältet. Fältet ser lika ut oavsett om jag citerar eller skriver ett vanligt inlägg. Skillnaden blir att när jag postar ett citatsvar, syns bara citatet, det jag skrivit som svar på citatet syns ej. Mvh Basso.

Nugget

Jag försöker att återskapa problemet men klarar det inte. Vilken webbläsare använder du?

BASSO

Citat från: Nugget skrivet 29 Juli, 2014, 10:16:21
Jag försöker att återskapa problemet men klarar det inte. Vilken webbläsare använder du?

BASSO

I inlägget ovan citerade jag din fråga och svarade på den. Jag använder goggle crome eller internet explorer. Mvh Basso.

Nugget