Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Idag är det mörkt och inte ens solen orkar lysa gult.

Startat av Pappagoran, 15 Februari, 2014, 16:09:30

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Pappagoran

Så sant, idag är det mörkt och obehagligt. Stora vita och blöta saker ramlar ner på oss här i Rimforsa. Jag gillar absolut inte, men inser att det bara är att bita sig i läppen och inse att det faktiskt bara är februari än.

Väntar intensivt på vår och sommar så jag kan tillföra Forumet något och visa vad jag kan mer än att skriva en massa strunt. Så kära vänner, gör som jag. Håll ut för jag vet att vi kommer dit även detta år. Men till dess hoppas jag ni har fördragsamhet och tålamod med en gammal grävare vars spade står och rostar.

Ja just det, i går var det ju "Alla hjärtans dag" Kändes faktiskt jättebra. Ingen infarkt den gången heller!
I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

iller

Citat från: Pappagoran skrivet 15 Februari, 2014, 16:09:30
Så sant, idag är det mörkt och obehagligt. Stora vita och blöta saker ramlar ner på oss här i Rimforsa. Jag gillar absolut inte, men inser att det bara är att bita sig i läppen och inse att det faktiskt bara är februari än.

Väntar intensivt på vår och sommar så jag kan tillföra Forumet något och visa vad jag kan mer än att skriva en massa strunt. Så kära vänner, gör som jag. Håll ut för jag vet att vi kommer dit även detta år. Men till dess hoppas jag ni har fördragsamhet och tålamod med en gammal grävare vars spade står och rostar.

Ja just det, i går var det ju "Alla hjärtans dag" Kändes faktiskt jättebra. Ingen infarkt den gången heller!
den 23'e ska det bli runt 6 grader här i uppland :D vååår!

morgondagensGULD

Citat från: Pappagoran skrivet 15 Februari, 2014, 16:09:30
Väntar intensivt på vår och sommar så jag kan tillföra Forumet något och visa vad jag kan mer än att skriva en massa strunt.

För övrigt så är väl det här forumet ett av de bästa för oss som
skriver både strunt och allvarligt menad guldgrävningsprosa?

Få gräver ju så djupt som de guldbitna, och alla har väl en
guldvåg att väga orden på.

lingonben

första tranan har anlänt till hornborga sjön.
en vecka tidigare än vad det brukar vara .tycker att vi satsar på en tidig vår.
eller vad är det dom brukar säga finns inget dåligt väder bara dåliga kläder. :)