Forumnyheter:

På detta forum pratar vi om guld och guldvaskning. Allt från prospektering till tips och knep, bygga maskiner eller bara chatta lite....Välkommen att bli medlem!

Huvudmeny

Var i vårt avlånga land finns vi?

Startat av Pappagoran, 14 Februari, 2014, 13:06:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

erland82

Citat från: lars_hed skrivet 06 Oktober, 2014, 12:17:14
Tips till @Nugget !
Lägg in länken till kartan i Menyn till vänster.

Ja precis, nått åt det hållet jag menade @HANNU så man slipper bumpa upp hela tiden.

Nugget

Ska lägga in den ikväll men jag skulle vilja ha hela kartan som en sida i forumet med koppling till allas profil. Men deras support verkar vara svåra att nå/svara.
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

Nugget

Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

Pappagoran

Citat från: Nugget skrivet 07 Oktober, 2014, 16:24:54
Så, vad tycker ni?

Jag tycker det är bra som det är. Men som tidigare medlemm sagt. En länk eller något som synas tydligt. Annars försvinner detta i mängden av inlägg.
I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

Verktygsmakaren Sven

Citat från: Nugget skrivet 07 Oktober, 2014, 16:24:54
Så, vad tycker ni?

där satt den!!!   jo bra när den hamnade i meny listan     kanske ha nya funktioner i annan färg ett tag så man lägger
märke till den/dem
Lättjan är uppfinningarnas moder/
Ingenting är omöjligt det Omöjliga tar bara lite längre tid

crillevarbergsgubbe

Varberg. Sveriges framsida.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

redmac36

Pappagoran

Citat från: redmac36 skrivet 01 November, 2014, 23:57:41
Markerat och klart!! 8)

Tack för det @redmac36  Då är det väl bara drygt 1100 medlemmar som inte brytt sig.
I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

Michael Hillbom / Skidmark

Karlholmsbruk Norra Uppland 3.5 mil söder om Gävle
Om du inte är nöjd.. Gräv djupare

johanssonsan

Vandraren

Hur sätter man ut sin plats på den nya kartan som? Är ja dum eller går det inte att göra det själv?

newstream

Citat från: Jägarn skrivet 02 November, 2014, 14:05:59
Hur sätter man ut sin plats på den nya kartan som? Är ja dum eller går det inte att göra det själv?

Om jag mins rätt så är det ungefär så här, he muspekaren på Additions knappen, välj Add marker simple eller detailed,
fyll i det du vill det ska stå, om du vill så kan du/ni välja färg på markören, och välj den plats där du tycker att Din markör bör vara i Sverige eller rättare sagt i skandinavien,
går att skriva in var den ska vara,
men när jag gjorde det så hamnade min markör nere i skåne inte på Frösön/Östersund som jag skrev, så jag tyckte det var enklare att välja plats på kartan.

Hoppas att jag förklarat rätt och att mååånga markörer kommer att ploppa upp på kartan  :D
Spade, ett undervärderat redskap.

Vandraren

Citat från: newstream skrivet 02 November, 2014, 14:46:03
Citat från: Jägarn skrivet 02 November, 2014, 14:05:59

Om jag mins rätt så är det ungefär så här, he muspekaren på Additions knappen, välj Add marker simple eller detailed,
fyll i det du vill det ska stå, om du vill så kan du/ni välja färg på markören, och välj den plats där du tycker att Din markör bör vara i Sverige eller rättare sagt i skandinavien,
går att skriva in var den ska vara,
men när jag gjorde det så hamnade min markör nere i skåne inte på Frösön/Östersund som jag skrev, så jag tyckte det var enklare att välja plats på kartan.

Hoppas att jag förklarat rätt och att mååånga markörer kommer att ploppa upp på kartan  :D
Sådär ja, tack! Nu sitter min plupp där på kartan :)