Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

MAJ träff , Guldforum.se

Startat av ultralasse (Lars Langö ), 19 Januari, 2014, 08:39:50

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

iller

Citat från: BASSO skrivet 09 Mars, 2014, 19:36:30
Sträckan som är på kortet uppströms är inmutad, är dock osäker vart gränsen till inmutningen går. Nedströms kortet ska det vara grönt att vaska på. Mvh basso.
Gränsen  är Typ precis ovanför gropen om jag tittat rätt.

akejos

Kommer förhoppningsvis ner en av dagarna, för att provköra Karlsons HB. Kul att träffas i verkliga livet också!
/Åke

Nugget

Citat från: akejos skrivet 09 Mars, 2014, 21:56:54
Kommer förhoppningsvis ner en av dagarna, för att provköra Karlsons HB. Kul att träffas i verkliga livet också!

Ta med lite T-shirt, vet ja  ;D
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

akejos

Självklart!
/Åke

karlson

Jo det måste mål vara att komma ner och köra HB och diskutera för att kunna förbättra innan den stora resan :)
Även små korn kan bli mycket

ultralasse (Lars Langö )

Snart dax  :D :D

Alla har väl redan ritat en stor ring runt helgen i sin kalender  :) :)
Tiga är silver  -vaska är guld :)
kultakuume nousee !!!

Gruvfogden

Jag och frugan kommer också. Infa samåker med oss ner och vi blir där hela helgen. Kommer inte ha med As-Bankern i år. Blir nog bara vaskpanna och smörgåsar. Om någon vill låna Gold Cuben och köra sitt koncentrat i så hojta till så tar jag med den ner. Annars blir det mest att gå runt och tjata och hjälpa till där det behövs.
"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

HANNU

Citat från: Gruvfogden skrivet 31 Mars, 2014, 07:38:47
Jag och frugan kommer också. Infa samåker med oss ner och vi blir där hela helgen. Kommer inte ha med As-Bankern i år. Blir nog bara vaskpanna och smörgåsar. Om någon vill låna Gold Cuben och köra sitt koncentrat i så hojta till så tar jag med den ner. Annars blir det mest att gå runt och tjata och hjälpa till där det behövs.
Så trevligt
Stå på dig, annars gör nån annan det.

Sudde(Stefan)

Kommer över helgen med eller utan sällskap. ;)
Framåt framåt och.....ner.

Pappagoran

Och jag kommer på valborg med mig själv som sällskap  :)
I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

HANNU

Kommer 1:a maj på middags tiden med frugan och hunden. Hur många dagar, vet ej och bor i tält
Stå på dig, annars gör nån annan det.

ultralasse (Lars Langö )

Har oxå guldcuben med. Kommer ner valborg -5/5
Tiga är silver  -vaska är guld :)
kultakuume nousee !!!

Apskaft

Jag och brorsan är "lite" sugna på att komma ner, någon gång mellan 30 april - 2 maj.  Antar att vindskydden är uppbokade och att kvarstående alternativ är camping eller skolan?