Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

MAJ träff , Guldforum.se

Startat av ultralasse (Lars Langö ), 19 Januari, 2014, 08:39:50

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Infaustus

Jag kommer ner och bor i skolan,men det måste ju finnas plats för minst 30 sovande i stora salen på våning 2.

Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk

Go big or go home.

koolander(Mazi)

De renoverar gympasalen o kan inte garantera att det är klar till dess. Men som du säger så får ju rätt så många plats i konferensrummet.

LazzeLazer

Finns det plats för fler i skolan? Det verkar inte finnas vindskydd så det räcker

Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk

Blixten

Ska försöka se om man kan dra med las familjas till ädefors den helgen! Blir pappa i mars månad..så man får se hur mycket tid man har över..men om jag kommer så bokar jag en egen stuga.
Gräv gräv och åter gräv

HANNU

Citat från: Blixten skrivet 17 Februari, 2014, 19:09:35
Ska försöka se om man kan dra med las familjas till ädefors den helgen! Blir pappa i mars månad..så man får se hur mycket tid man har över..men om jag kommer så bokar jag en egen stuga.

Förhands grattis till blivande pappa. Min första unge var tre veckor gammal när hon seglade över till Finland
Stå på dig, annars gör nån annan det.

Blixten

Citat från: HANNU-unnah skrivet 17 Februari, 2014, 19:13:12
Citat från: Blixten skrivet 17 Februari, 2014, 19:09:35

Förhands grattis till blivande pappa. Min första unge var tre veckor gammal när hon seglade över till Finland

Jag tackar och bugar!:) Men skulle högst troligt gissa på att jag/vi kommer:)
Gräv gräv och åter gräv

koolander(Mazi)

Citat från: LazzeLazer skrivet 17 Februari, 2014, 17:56:24
Finns det plats för fler i skolan? Det verkar inte finnas vindskydd så det räcker

Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk

Ja då det finns platser kvar

LazzeLazer

Helst packar vi in oss allihopa i vindskydden och är tillsammans.
Men det ordnar sig nog.

Jimmy

Hej allihop länge sen jag tittade förbi forumet, mycket i det privata att ta tag i. Men jag kommer iaf upp den 30 April och stannar tills den 5-6 Maj. Har husvagn med mig och 1 plats över i den.

Andreas Andersson

Trevligt att höra från dig Jimmy. Vi ses där nere
Aurum in venis

Roger

Jag kommer jag med.Troligen 30 April.Stannar till söndag.

koolander(Mazi)

Puffar upp tråden. Finns lediga platser. Skicka PM till mig vid intresse.

Dalaklimpen

Nån som vet hur mycket folk som kommer ungefär? Kan bli trångt i ån verkar det som :)
Allt som glimmar är guld