Forumnyheter:

På detta forum pratar vi om guld och guldvaskning. Allt från prospektering till tips och knep, bygga maskiner eller bara chatta lite....Välkommen att bli medlem!

Huvudmeny

Tävla om en metalldetektor hos Guldström

Startat av Nugget, 01 December, 2013, 12:24:45

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Dejamm

Jag har mailat till Rolf och frågat nu  =)

Dejamm

Svar från Rolf:

Vi gjorde en missŠ
Jag la tomten under en detektor som var slut i lager och den var inställd
så att den inte skulle visas om den var slut i lager.
Men vi har blivit nerringda:-) och nu är det problemet åtgärdat.

Nu kan du gå på tomte jakt igen.

Rolf G

Blixten

Nu så har man hittat den lilla tomtefaan!:)
Gräv gräv och åter gräv

Dödgrävarn

Found it :) Efter 5 gången idag som man gått igen allting, Så dök tomten plötsligt upp  ;D Måste ha  fastnat i skorstenen !

johanssonsan


Dejamm


johanssonsan

Det var en sjusovar tomte idag.

lingonben

verkar ha blivit lite för mycket glögg för tomten.
hittade honom i dag ,men han verkar inte veta var han är,måste ha gått vilse igår.rolf måste ha missat att skriva in adressen på dagens tomte. :)

Dejamm

Jag antar att han är hemma och vilar idag =)

lingonben

verkar som att han återfått medvetandet nu.

GuldDan

Hoppas detektorn hamnar på forumet nu då.

Bigboot


Pappagoran

Hoppas också någon här för den detektorn.

Tycker även att sidan hos Guldströms togs bort lite för tidigt. Vem blev gårdagens finalist och var presenteras slutvinnaren?
I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

Powered by SMFPacks Ads Manager Mod