Forumnyheter:

På detta forum pratar vi om guld och guldvaskning. Allt från prospektering till tips och knep, bygga maskiner eller bara chatta lite....Välkommen att bli medlem!

Huvudmeny

Tävla om en metalldetektor hos Guldström

Startat av Nugget, 01 December, 2013, 12:24:45

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Masen

Tomten kom med post  :)

Dödgrävarn

Fan vad kul att det börja bli ett par härifrån forumet med i dragningen !  Även om jag själv inte kommer med så håller jag tummen för att en forum medlem kammar hem en detektor :) God Jul ! // Dödgrävarn

Pappagoran

Citat från: Dödgrävarn skrivet 11 December, 2013, 15:55:47
Fan vad kul att det börja bli ett par härifrån forumet med i dragningen !  Även om jag själv inte kommer med så håller jag tummen för att en forum medlem kammar hem en detektor :) God Jul ! // Dödgrävarn

Tror vi har 3 forummedlemmar med chans på detektorn just nu  :D
I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

erland82

4 är det till och med. Inte dåligt 4 av 10 än så länge då. :)

lingonben

ja vore riktigt kul om detektorn landar här på forumet. :) :) :)

Blixten

Här inte guldström lagt upp nån tomte idag. Här kollat igenom alla flikar under metalldetektorerna. Men här inte hittat den lilla tomten!:) nån som har hittat den idag?
Gräv gräv och åter gräv

johanssonsan

Citat från: Blixten skrivet 13 December, 2013, 11:26:59
Här inte guldström lagt upp nån tomte idag. Här kollat igenom alla flikar under metalldetektorerna. Men här inte hittat den lilla tomten!:) nån som har hittat den idag?

Du får köra ett varv till...... :-X

Blixten

Nu så hatr man kört ett till maratonvarv. Och fortfarande ingen tomte!:(
Gräv gräv och åter gräv

Ockelbo

Det ligger en Tomte på sidan den har jag sett :D
Det är inte läge att hänga med huvudet när man står med skit upp till hakan.

Dödgrävarn

Citat från: Blixten skrivet 13 December, 2013, 12:18:28
Nu så hatr man kört ett till maratonvarv. Och fortfarande ingen tomte!:(

En hint= alla detektorer! Här på forumet hjälper vi varann :D

Dejamm

Den rackaren var inte lätt att hitta idag. Men där satt den  =)

Blixten

Är det någon som har hittat tomten idag? Eller har guldström inte lagt upp dagens tomte än?
Gräv gräv och åter gräv

Dejamm


Powered by SMFPacks Ads Manager Mod