Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Tävla om en metalldetektor hos Guldström

Startat av Nugget, 01 December, 2013, 12:24:45

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Masen


Dödgrävarn

Fan vad kul att det börja bli ett par härifrån forumet med i dragningen !  Även om jag själv inte kommer med så håller jag tummen för att en forum medlem kammar hem en detektor :) God Jul ! // Dödgrävarn

Pappagoran

Citat från: Dödgrävarn skrivet 11 December, 2013, 15:55:47
Fan vad kul att det börja bli ett par härifrån forumet med i dragningen !  Även om jag själv inte kommer med så håller jag tummen för att en forum medlem kammar hem en detektor :) God Jul ! // Dödgrävarn

Tror vi har 3 forummedlemmar med chans på detektorn just nu  :D
I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

erland82

4 är det till och med. Inte dåligt 4 av 10 än så länge då. :)

lingonben

ja vore riktigt kul om detektorn landar här på forumet. :) :) :)

Blixten

Här inte guldström lagt upp nån tomte idag. Här kollat igenom alla flikar under metalldetektorerna. Men här inte hittat den lilla tomten!:) nån som har hittat den idag?
Gräv gräv och åter gräv

johanssonsan

Citat från: Blixten skrivet 13 December, 2013, 11:26:59
Här inte guldström lagt upp nån tomte idag. Här kollat igenom alla flikar under metalldetektorerna. Men här inte hittat den lilla tomten!:) nån som har hittat den idag?

Du får köra ett varv till...... :-X

Blixten

Nu så hatr man kört ett till maratonvarv. Och fortfarande ingen tomte!:(
Gräv gräv och åter gräv

Ockelbo

Det ligger en Tomte på sidan den har jag sett :D
Det är inte läge att hänga med huvudet när man står med skit upp till hakan.

Dödgrävarn

Citat från: Blixten skrivet 13 December, 2013, 12:18:28
Nu så hatr man kört ett till maratonvarv. Och fortfarande ingen tomte!:(

En hint= alla detektorer! Här på forumet hjälper vi varann :D

Dejamm

Den rackaren var inte lätt att hitta idag. Men där satt den  =)

Blixten

Är det någon som har hittat tomten idag? Eller har guldström inte lagt upp dagens tomte än?
Gräv gräv och åter gräv

Dejamm


Powered by SMFPacks Ads Manager Mod