Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Tävla om en metalldetektor hos Guldström

Startat av Nugget, 01 December, 2013, 12:24:45

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Nugget

Vinn en detektor - guldstrom.se

På vilken plats är Tomten från Minelab i idag? - Tävlingen pågår från 1 dec t.o.m. julafton.

Varje dag (på olika tider) från 1 dec. t.o.m. julafton lägger vi upp en bild med Minelab's jultomte på www.guldstrom.se Bilden finns någonstans under kategorin Metalldetektorer. På bilden med Minelab's tomte står det dagens datum samt vilken plats tomten är på.

Ditt jobb i tävlingen är att hitta tomten (kolla att det står dagens datum) och se vilken plats han är på. Mejla sedan detta till rolf@guldstrom.se  Du kommer då automatiskt att vara med i dagens dragning där vinnaren får en snygg Minelabmössa och går till final. (Endast ett mejl från din e-post om dagen. Du kan givetvis vara med nästa dag igen.)

I finalen lottar vi, bland de 24 finalisterna, en vinnare som får en detektor från Minelab.
Vi garanterar att någon vinnare får minst en Minelab X-Terra 305, men kära tävlande, får vi bara in 500 olika e-postadresser så vinner någon istället en CTX 3030

OBS, er inskickade e-postadress kommer att ges till Minelab som då skickar nyhetsbrev till er.


Rolf Guldstrom
Guldström & Co AB
We change people's lives...


Phone               +46 702 845 116
Email                 rolf@guldstrom.se
Internet            www.guldstrom.se
Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

GuldDan

Wohooo! Jag vann :-D Tack så mycket Nugget för att du berättade om tävlingen.

Sent from my HTC One X using Tapatalk


Dejamm

Det skall vara hela dagen tror jag. Jag hittade den imorse. Hoppas jag vinner också.  :)

Bothner(Kenneth)

Hela dagar och ny tomte varje dag. Jag letade igenom metalldetektordelen 5 ggr innan jag fattade! Hehe

lingonben


Sudde(Stefan)

Hittade tomten idag! :)

(Ska jaga han varje dag...;)
Framåt framåt och.....ner.


GuldDan

Här är min vinst från lucka 1 :)

Sent from my HTC One X using Tapatalk


Dejamm


GuldDan

Ja jag har lite flyt nu, gift i lördags och nu vinst :-)

Sent from my HTC One X using Tapatalk


Holmen

Grattis ;) ja svarade iaf rätt idag får se om de leder någonstans! Vore ju fint om dom flesta här på forumet vinner en varsin

Sent from my GT-I9305 using Tapatalk


HANNU

#11
Citat från: GuldDan skrivet 03 December, 2013, 14:45:28
Ja jag har lite flyt nu, gift i lördags och nu vinst :-)

Sent from my HTC One X using Tapatalk
GRATTIS, råder dig att vara lite försiktig i äktenskapet iaf i början och inte vaska i diskhon. Du ser hur det gick för Sudde.
Stå på dig, annars gör nån annan det.

Dejamm

Kanske frugan gillar att vaska hon med  :)

Powered by SMFPacks Ads Manager Mod