Forumnyheter:

På detta forum pratar vi om guld och guldvaskning. Allt från prospektering till tips och knep, bygga maskiner eller bara chatta lite....Välkommen att bli medlem!

Huvudmeny

Ett förlorat vad! En liten tävling. Grattis till Vedboden och Skidmark

Startat av Pappagoran, 21 November, 2013, 10:26:47

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

johanssonsan

724 å jag vann 8) Som moderator går jag in och roddar i klockan några dagar......

Pappagoran

Citat från: johanssonsan skrivet 19 December, 2013, 17:31:26
724 å jag vann 8) Som moderator går jag in och roddar i klockan några dagar......

Än är du inte ute ur leken så du behöver inte flytta på Nyår ännu  :D
I do not fail, I succeed in finding out what does not work.

Pappagoran

lingonben

Pappagoran

Ja då var det knappt 11 timmar kvar. Ska vi få någon vinnare?

HANNU

Stå på dig, annars gör nån annan det.

Dejamm

Du Göran fyll inte på för mycket i kväll så du inte räknar fel nu i slutspurten =)

Pappagoran

Citat från: Dejamm skrivet 31 December, 2013, 15:46:30
Du Göran fyll inte på för mycket i kväll så du inte räknar fel nu i slutspurten =)

Kanske jag fyller på lite ikväll men då handlar det enbart om att fylla en tom mage med smörgås. Och JAG räkna fel? Nä du, Jag har lärt mig att 1+1 blir 2 och att 2 kan bli hur många som helst. I mitt fall stannade det tack och lov vid 6. Fast jag har mina misstankar om att ökningen berodde just pga av 6. Nu vid övermogen ålder har jag lärt mig att ignorera allt som slutar på.. just det, 1+1=2 och etc.

BASSO

Stort grattis till Vedboden och Skidmark som satte alla rätt, huvet på spiken o mitt i prick med 731. Håller mina tummar att det blir en vinstlott.
Mvh basso.
Guld finns överallt det gäller bara att hitta det...

Nugget

Bästa hälsningar, Nugget, site Admin.
Alias för huvudansvarig som idag är Dan.

HANNU

Stå på dig, annars gör nån annan det.

vedboden

hej på er alla.  man tackar för alla grattis.  ja ibland är ju gammal äldst.   önskar er alla ett lyckosamt 2014.   pelle nylen    Örebro

Michael Hillbom / Skidmark

Jag kan meddela att triss lotten blev en nit.. jag skrapade 2 rutor per dag tog den sista igår kväll innan jag gick och la mig :D jaja set var ju spännande ett tag!
Om du inte är nöjd.. Gräv djupare