Forumnyheter:

På detta forum pratar vi om guld och guldvaskning. Allt från prospektering till tips och knep, bygga maskiner eller bara chatta lite....Välkommen att bli medlem!

Huvudmeny

Bilder

Startat av Eucitzen, 11 Mars, 2008, 18:55:30

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Eucitzen

Det vore bra om man kan Ändra plats eller ta bort bilder från albumet. Klantade mig lite, är egentligen för trött för att fixa bilderna men gjorde det åt er så nu har ni dagsfärska bilder. Men vissa hamlade på " fel" plats detta vore bra om man kunde återgälda.  :mrgreen:

Annars är jag mycket nöjd.
Geologists are gneiss, tuff and a little wacke.

Björn

Det var en massa fina bilder med massor av den ädla metallen :-)

Jodå, du kan ta bort efter att ha klickat på visa. Där finns en rad i mitten under bilden. Däremot går det inte att flytta, hittar inte ens den möjligheten som administratör.

Obs, inte hunnit att testa själv med en vanlig användareinloggning. Har problem med datum i wikin, tar all tid. Gäller bland annat RSS/ATOM och något mera ställe, visas data bara fram till den 8:de...

Eucitzen

Ok, tack. Bra att du gillade det. :)

Eucitzen

Jag kan inte hitta den funtionen du beskriver.. :?

Björn

Tyvärr, du har rätt. Loggade in som vanlig användare, la in en bild och se, den gick inte att ta bort.

Letat i beskrivningen och det verkar som att möjlighet att radera egna bilder inte finns. Skall hårdbevaka uppdateringar. Borde i vart fall gå ifall bilden inte har någon länk till sig, det är ju ett minimikrav.

Han skall sätta upp User "Move Image Capability". Hittar inget om att kunna ta bort.
http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... &sk=t&sd=a

Just gjort en uppgradering men ingen förändring, "chattar" med som nu. Har "sm6gqw" som nick där.