Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Borax Gbod å övriga tankar

Startat av borax, 22 Oktober, 2013, 12:45:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

borax

#91
jag har byggt en egen på 6 GHS funkar bra det med.

Skickat med min guldförgyllda brevduva till guldforum

Dejamm


borax

6GHS för tillfället


Skickat med min guldförgyllda brevduva till guldforum


Dejamm

Okay och vad för watt är det?  USB eller?

borax

asic miner som jag kommer att bygga ut till 150 GHS

Skickat med min guldförgyllda brevduva till guldforum


Dejamm

Oj det var mycket. Inte så många watt då antar jag. Har kollat på olika lösningar men de drar för mycket ström eller har för lite GHS för att det skall bli något av det.

borax

ca 75 watt


Skickat med min guldförgyllda brevduva till guldforum


borax

#98
fel av mig 4000 watt fullt utbyggd men drivs med solceller och omvandlare med backupp batterier


Skickat med min guldförgyllda brevduva till guldforum

erland82

Skulle med gärna ha en liten rig att pyssla med över vintern. 150gh vore ju riktigt grymt. Med det lär väl kosta på lite väl för min budget. Har du något bra tips för att köra igång det hela så att säga? Skulle vara fint att få till 5-10gh iallfall ;)

borax

Skickar pm till dig imorrn har krypit ner i sängen nu

Dejamm

Citat från: borax skrivet 23 November, 2013, 20:27:57
fel av mig 4000 watt fullt utbyggd men drivs med solceller och omvandlare med backupp batterier


Skickat med min guldförgyllda brevduva till guldforum

Grymt bra. Solceller var smart...

Kolla in USB miners. Finns de som ger ca.2.5 /st

iller


GuldDan

Kör du själv eller i en pool? (är inte fullt insatt men börjar lära mig)

Sent from my HTC One X using Tapatalk


Powered by SMFPacks Ads Manager Mod