Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Min guldfeber stör mitt TV/film tittande

Startat av Dejamm, 20 Oktober, 2013, 17:59:23

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Dejamm

Fasen har ni tänkt på att så fort man ser en bäck eller å på TV/Film så tänker man... Undra om det finns nått guld i den där ån?? Undra hur botten ser ut. Eller: fasen där strömmar det fint. Perfekt för min ränna.  =)

Nån mer som lider av detta?

Dödgrävarn

Jag tänker precis likadant :) Det värsta är när man ser något natur program med massa fina vatten drag, Tror sambon min är skapligt less på o höra, "där skulle man provat en panna" "där måste de finnas guld" t.e.x  :D

evabenke

*Flabb* Eva & jag är precis likadana. Tur att vi är två som har sådana här råttor i huvudet.
Samma sak när man reser & passerar nya ställen.
Hobbyskada?.. Snacka om I-landsproblem ::)
Den som gräver får se.

iller

Same here, och samma sak när man är ute och åker bil :P

Dejamm

Citat från: iller skrivet 21 Oktober, 2013, 10:11:35

Ja fasen man är ju rena trafikfaran ibland när glor ut efter bäckar m.m.

robowich

Citat från: Dejamm skrivet 21 Oktober, 2013, 12:25:33
Citat från: iller skrivet 21 Oktober, 2013, 10:11:35

Ja fasen man är ju rena trafikfaran ibland när glor ut efter bäckar m.m.

Just det är ju helt galet, man sitter och spanar efter bäckar och kvartsgångar. Frugan frågar förvånat - vad är det, varför bromsar du? Det är en typisk situation när vi närmar oss en bro över någon bäck eller berghällar där de sprängt vägen genom berget.
Helt galet, varför blir man så fokuserad på guldletandet? Det äter ju upp dig inifrån!
Audere est Facere

Michael Hillbom / Skidmark

Haha,, jag tänkte lika jag med när jag stod och fräste idag,, blev inge bra, bara stoppa i en ny bit och börja om!
Om du inte är nöjd.. Gräv djupare