Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Infa Highbanker v1.0

Startat av Infaustus, 18 Oktober, 2013, 17:19:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

Infaustus

Håller på att ta fram en mindre highbanker som ska vara lätt och inte ta så mycket plats och kunna fungera med 12v pumpar eller bensin pump,det här är en första modell i full skala i kartong,är lättast att se sakerna när man ska fundera och kartong är ju gratis.

Skickat från min GT-I9505 med Tapatalk

Go big or go home.

Michael Hillbom / Skidmark

Kan bli lite vek om man kör vatten :D
Om du inte är nöjd.. Gräv djupare

Sudde(Stefan)

Är i samma planer ;)

Smidigt men effektivt ska det va. Optimera optimera!
Framåt framåt och.....ner.

Hanz0n

Ser riktigt fin ut..  skall ta ta upp beställningar sen ?? =)

Hur är storleken på den, längd, bredd.
Kikat en del på Gold Hogs minsting men priset var ju som en stor...

rainman1618

Citat från: Hanz0n skrivet 18 Oktober, 2013, 19:28:00

Ser riktigt fin ut..  skall ta ta upp beställningar sen ?? =)

Hur är storleken på den, längd, bredd.
Kikat en del på Gold Hogs minsting men priset var ju som en stor...
ingen dum ide.....men jag tror...med stort frågetecken..heheeheheheh att jag  har kommit långt längre på att finna den ultimata rännan.....inget skryt utan ren fakta....kommer att under vintern att testa mina rännor ..och ni som bor nära skövde är välkommna att se provresultaten direkt när vi provkör.....har inget att skicka bilder på än, men guldvaskningsrännan kommer att vara mönsterskyddad ,minst i hela norden,,,!!!! och till dig ,hansson ...fortsätt söka den ultimata guldvaskningsrännan.....jag håller tummar o tår för detta.
gammal man gör så gott han kan, hoppet om guld finns ju där- gräv djupare bara

rainman1618

Citat från: Infaustus skrivet 18 Oktober, 2013, 17:19:27
Håller på att ta fram en mindre highbanker som ska vara lätt och inte ta så mycket plats och kunna fungera med 12v pumpar eller bensin pump,det här är en första modell i full skala i kartong,är lättast att se sakerna när man ska fundera och kartong är ju gratis.

ingen dum ide.....men jag tror...med stort frågetecken..heheeheheheh att jag  har kommit långt längre på att finna den ultimata rännan.....inget skryt utan ren fakta....kommer att under vintern att testa mina rännor ..och ni som bor nära skövde är välkommna att se provresultaten direkt när vi provkör.....har inget att skicka bilder på än, men guldvaskningsrännan kommer att vara mönsterskyddad ,minst i hela norden,,,!!!! och till dig ,johanssson...fortsätt söka den ultimata guldvaskningsrännan.....jag håller tummar o tår för detta.

rainman1618

Citat från: Infaustus skrivet 18 Oktober, 2013, 17:19:27

ursäkta mig ...infautus jag är lite påverkad av go öl.
..hehehehh det var ju du som startade denna tråd.. ingen dum ide.....men jag tror...med stort frågetecken..heheeheheheh att jag  har kommit långt längre på att finna den ultimata rännan.....inget skryt utan ren fakta....kommer att under vintern att testa mina rännor ..och ni som bor nära skövde är välkommna att se provresultaten direkt när vi provkör.....har inget att skicka bilder på än, men guldvaskningsrännan kommer att vara mönsterskyddad ,minst i hela norden,,,!!!! och till dig ,hansson ...fortsätt söka den ultimata guldvaskningsrännan.....jag håller tummar o tår för detta.

Infaustus

Ja när allt är klart så kommer jag att sälja highbankers och ev rännor,men vet inte vad storleken blir, ev så kommer det att finnas en mindre och en större hb,den större i storlek som den här,med olika typ av matta/fällor.

Go big or go home.