Forumnyheter:

Är det någon som känner att detta forum beter sig konstigt? kontakta då admin (Nugget) via PM eller mejl: admin@guldforum.se

Huvudmeny

Någon som vet vad detta fäste heter!!

Startat av Michael Hillbom / Skidmark, 05 November, 2014, 12:41:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 Gäst tittar på detta ämne.

HANNU

#13


Den här heter Hannufäste
I rostfritt
Stå på dig, annars gör nån annan det.

Sluiceman Dan

Citat från: Gruvfogden skrivet 06 November, 2014, 09:15:06
De finns att köpa på Swedol.

Tja. 
Swedol hade ingen som helst vetskap om detta fäste  ::)
Jaja. Bara leta vidare  ???

Ingen som vet???

Mvh,
Danne.
Ge inte upp - Guldet finns därnere... Gräv djupare 😝
INSTAGRAM: dan_sluiceman_dan
Delägare i Skäggwood och Midnight Miners Prospecting 🤠⚒⛏

Gruvfogden

Fanns i alla fall på Swedol i Tyresö.
"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

Sluiceman Dan

Citat från: Gruvfogden skrivet 10 November, 2014, 13:45:33
Fanns i alla fall på Swedol i Tyresö.

Sedär.
Har du några till övers? Hehe
Vad kostade de där nere?
Till vilket mått passade de till för fyrkantsrören?
Mvh, Danne.
Ge inte upp - Guldet finns därnere... Gräv djupare 😝
INSTAGRAM: dan_sluiceman_dan
Delägare i Skäggwood och Midnight Miners Prospecting 🤠⚒⛏

Gruvfogden

Ingen aning faktiskt. Såg bara att de låg i en hylla. Kollade inte pris eller någonting. Kan ta en titt nästa gång jag är där.
"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

Sluiceman Dan

Citat från: Gruvfogden skrivet 10 November, 2014, 15:16:02
Ingen aning faktiskt. Såg bara att de låg i en hylla. Kollade inte pris eller någonting. Kan ta en titt nästa gång jag är där.
Det vore mkt tacksamt.
Mvh, Danne.
Ge inte upp - Guldet finns därnere... Gräv djupare 😝
INSTAGRAM: dan_sluiceman_dan
Delägare i Skäggwood och Midnight Miners Prospecting 🤠⚒⛏

Gruvfogden

För de som fortfarande undrar så finns dessa fästen både hos paydirt.se och amneröd gold prospecting.
"The desire of gold is not for gold. It is for the means of freedom and benefit."

Husbonden

#20
Amneröds fäste är rackarns smutt.

DannÄ

Citat från: Gruvfogden skrivet 10 November, 2014, 15:16:02
Ingen aning faktiskt. Såg bara att de låg i en hylla. Kollade inte pris eller någonting. Kan ta en titt nästa gång jag är där.

det vore jätte snällt , om du kunde kolla .  vad dom kostar
mvh danne 2 år i finland gold claime sweden klubben dra en beck öring

Powered by SMFPacks Ads Manager Mod